Menu główne

Startuj z Orange
łatwo i przyjemnie

Dziękujemy za zaufanie

Poniżej przygotowaliśmy dla Ciebie praktyczne wskazówki
na temat naszych usług mobilnych i stacjonarnych.

Usługi mobilne w Orange

Korzystaj z ulubionych usług Orange wygodnie, bezpiecznie i komfortowo. Pokażemy Ci prosto i przejrzyście jak to robić.
Zapoznamy Cię też z innymi możliwościami w Orange, dzięki którym oszczędzisz czas i zyskasz jeszcze więcej satysfakcji z korzystania z naszych usług.

Konto w Mój Orange

Dzięki niemu możesz szybko i wygodnie zarządzać swoimi usługami wszędzie tam, gdzie masz dostęp do internetu.
Zaloguj się na stronie www.orange.pl/mojorange lub skorzystaj z aplikacji mobilnej.
Jak założyć konto?
Jak sprawdzić stan konta?
Pod jakie numery dzwoniłem?
Jak włączyć lub wyłączyć usługi, np. pocztę głosową?
Jakie opłaty są na mojej fakturze?
Czy mam opłacone faktury?
Jaki jest status mojego zgłoszenia?
Gdzie zmienić moje dane, np. adres?
Jak odblokować telefon po opóźnieniu w płatności?
Jak włączyć e-fakturę lub przywrócić wysyłkę tradycyjną pocztą?
Czy mogę używać telefonu za granicą?
Kiedy kończy się moja umowa?

Aplikacja mobilna

Zawsze pod ręką i o każdej porze możesz sprawdzić swoje rachunki, wykorzystane minuty albo dodać lub zmienić usługi. Wystarczy, że pobierzesz na telefon darmową aplikację Mój Orange.
Jak pobrać aplikację?
Jak sprawdzić stan konta?
Pod jakie numery dzwoniłem?
Jak włączyć lub wyłączyć usługi, np. pocztę głosową?
Czy mam opłacone faktury?
Jaki jest status mojego zgłoszenia?
Gdzie zmienić moje dane, np. adres?
Jak włączyć e-fakturę lub przywrócić wysyłkę tradycyjną pocztą?
Czy mogę używać telefonu za granicą?
Kiedy kończy się moja umowa?
Jak doładować telefon na kartę?

Pobierz aplikację

Pierwsza faktura


Dlaczego kwota pierwszej faktury jest wyższa?

Gdy podpisujesz umowę lub dokupujesz nową usługę, otrzymasz od Orange pierwszą fakturę, której kwota do zapłaty będzie wyższa niż wybrana kwota abonamentu, ponieważ znajdą się na niej takie opłaty jak:
  • Jednorazowa opłata aktywacyjna
  • Abonament pobrany z góry za kolejny okres rozliczeniowy
  • Proporcjonalnie wyliczony abonament od dnia aktywacji numeru do końca cyklu rozliczeniowego, w którym nastąpiła aktywacja
Na pierwszej fakturze możesz znaleźć także dodatkowe opłaty, jeśli przekroczysz:
limit minut, SMS-ów, MMS-ów czy transmisji danych rozliczanych poza pakietem abonamentowym
lub wykonanych po wyczerpaniu pakietu.

Do faktury może zostać także doliczona rata za sprzęt, gdy zakupisz telefon lub inne urządzenie na raty.
Informację o naliczonej racie za sprzęt znajdziesz w pozycji "Opłaty doliczone do faktury" prezentowanej
zarówno na pierwszej stronie faktury, jak i w załączniku do niej.

Pierwsza faktura może także nie uwzględniać rabatu Orange Open.
Zgodnie z zasadami jego przyznawania, rabat może być rozliczany dopiero od Twojej drugiej faktury.
O jego przyznaniu zostaniesz poinformowany SMS-em.

Chcesz wiedzieć więcej? Otwórz instrukcję i zobacz jak czytać pierwszą fakturę.

Sprawdź
Mając konto w Mój Orange możesz śledzić wysokość swoich faktur
i szybko je opłacać także poprzez aplikację mobilną na swoim smartfonie.

Pobierz aplikację Mój Orange

Jak korzystać z e-faktury

Masz już dość papierowych rachunków? Przełącz się bezpłatnie na e-fakturę i przekonaj się jak wygodnie jest mieć swoje rachunki zawsze pod ręką. Sam zdecyduj w jaki sposób będziesz informowany o nowych fakturach za usługi w Orange – na Twoje konto w Mój Orange lub na wybrany adres mailowy. Włącz łatwo:
  • 1
    Zaloguj się do Mój Orange. W zakładce Moje dane wybierz Ustawienia płatności. Tu możesz zmienić fakturę papierową na e-fakturę.
  • 2
    Wyślij bezpłatny SMS na numer 8034 o treści AKTYWUJ. W SMS-ie podaj swój adres e-mail do wysyłki e-faktur (np. AKTYWUJ Kowalski.Jan@orange.pl).

E-faktura to dodatkowe
przywileje i korzyści:

  • Tańszy abonament za usługi mobilne: e-faktura obniży Twoje rachunki nawet o 5 zł
  • Darmowe powiadomienia SMS o nowej fakturze na Twoim koncie
  • Proste i wygodne pobieranie faktury i opłacanie jej online
  • Bezpieczna e-faktura – każdy rachunek zawiera strefę bezpieczeństwa
    z Twoim indywidualnym numerem konta, dzięki któremu możesz zweryfikować autentyczność rachunku. Bezpieczeństwo e-faktur od Orange zapewnia też kwalifikowany podpis elektroniczny.

Jak oszczędzać pakiet internetowy



Wszędzie, gdzie to możliwe, przełączaj telefon na WI-FI. Jeśli nie masz takiej możliwości,
a chcesz korzystać z internetu, zablokuj pobieranie grafik, obrazów i skryptów.

Wyłącz autosynchronizację. Dzięki temu częste automatyczne synchronizacje w używanych
przez Ciebie aplikacjach (poczta, portale społecznościowe) nie obciążą transferu.

Aby zwiększyć kontrolę lub ograniczyć zużycie danych, włącz odpowiednie ustawienia
bądź korzystaj z gotowych aplikacji, które na bieżąco wskazują stan wykorzystania transferu.

Jeśli stwierdzisz, że potrzebujesz bogatszego transferu, a obecnie posiadany zbyt
mocno Cię ogranicza, skorzystaj z oferty dodatkowych pakietów internetowych Orange.

Jak skonfigurować telefon?

Chcesz odbierać MMS-y, pocztę mailową i korzystać z internetu?
Przeprowadź prostą konfigurację w swoim telefonie.
  • 1
    Na stronie ustaw.orange.pl odszukaj producenta i model swojego telefonu. Kliknij Dalej i zaznacz usługę, którą chcesz skonfigurować w swoim telefonie.
  • 2
    Możesz skonfigurować usługę samodzielnie, zgodnie z instrukcją dostępną pod Pokaż opis lub skorzystać z opcji Wyślij konfigurację SMS, aby zrobić to jeszcze szybciej.
  • 3
    Jeśli nie znalazłeś na liście Twojego modelu telefonu, kliknij w opcję Zgłoś to tutaj i wypełnij formularz

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?