Gdzie znajdę i jak zmienię kod abonencki?

DrukujEXPORTUJ PDF

Kod abonencki potrzebny Ci będzie przy zatwierdzaniu niektórych zmian na Twoim koncie w Mój Orange, a także podczas kontaktu telefonicznego z Biurem Obsługi Klienta. Informację na temat kodu abonenckiego znajdziesz na swojej umowie.

Jeśli przy jej podpisywaniu nie ustaliłeś własnej kombinacji od 4 do 8 cyfr, Twoim kodem abonenckim będzie ostatnich 6 cyfr Twojego kodu PUK. Kod PUK znajdziesz na karcie, z której wyłamałeś swoją kartę SIM.

Jak zmienię kod abonencki?

  • zaloguj się do swojego konta w Mój Orange
  • przejdź do zakładki moje dane > zabezpieczenia > zmień kod abonencki
  • wpisz dotychczasowy kod, a następnie ustal nowy kod

Co zrobić jeśli nie pamiętam kodu?

Dajemy Ci proste rozwiązania

Nasi konsultanci dzielą się wiedzą przez internet.

Korzystaj z instrukcji, które pomogą Ci szybko rozwiązać sprawę.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?