Menu główne

Jak odstąpić od umowy na usługi Orange?

DrukujEXPORTUJ PDF

Prawo do odstąpienia od umowy na usługi lub sprzęt zakupiony w Orange przysługuje Ci w przypadku, gdy umowę zawierałeś poza lokalem lub na odległość (np. umowę podpisałeś w obecności kuriera, zawarłeś e-umowę, umowę podpisałeś w obecności pracownika Orange poza salonem sprzedaży). Na odstąpienie od umowy masz 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych lub wydania sprzętu - przy umowie sprzedaży sprzętu.

UWAGA: Uprawnienia do odstąpienia przysługują tylko osobie fizycznej, zawierającej umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową.

  • wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia

dla usług mobilnych -  formularz odstąpienia od umowy na usługi mobilne

dla usług stacjonarnych - formularz odstąpienia od umowy na usługi stacjonarne

  • dołącz zakupiony sprzęt (np. modem, telefon, ładowarka)
  • wyślij przesyłkę na adres:
    Ceva Magazyn Centralny Orange Polska S.A.
    ul. Południowa 2
    05-850 Ołtarzew
    z dopiskiem "Zwrot: nazwa konkretnej oferty"

Pamiętaj: przesyłkę wysyłasz na swój koszt. Na zwrócenie sprzętu masz 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu. Przesyłany sprzęt powinien być nieuszkodzony, a paczka powinna być kompletna. Nie zapomnij spakować wszystkich elementów zestawu (przewodów, kart do dekodera itp.)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

pisząc
na adres firmy

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?