Menu główne

Do kiedy mam umowę?

Wybierz jeden ze sposobów, aby sprawdzić, do kiedy obowiązuje Twoja umowa:

  • w Mój Orange - zaloguj się do swojego konta i wybierz kolejno podsumowanie > wokół Twojej oferty > szczegóły Twojej oferty
  • zadzwoń pod numer 510 100 100 (opłata zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz)
  • sprawdź swoją umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych - data końca umowy znajduje się na pierwszej stronie dokumentu

Pamiętaj: nawet jeśli nie przedłużysz umowy nie oznacza to, że Twój telefon zostanie wyłączony. Twoja umowa będzie dalej obowiązywać na warunkach ogólnych.

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w internecie
na Mój Orange

Zaloguj się

w Automatycznej
Obsłudze
*500

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?