Jak sprawdzić wykaz połączeń w ofercie na abonament?

DrukujEXPORTUJ PDF

W ofercie na abonament dla usług mobilnych lub stacjonarnych, wykaz połączeń sprawdzisz w Mój Orange. Zaloguj się do konta i  sprawdź swoje połączenia

Jeśli posiadasz usługi mobilne, możesz przeglądać wykaz połączeń z ostatnich 12 miesięcy. W tym przypadku zostaniesz najpierw poproszony o podanie kodu z SMS-a.

Jako klient usług stacjonarnych możesz sprawdzić wykaz połączeń z ostatnich 6 miesięcy.

 

Dajemy Ci proste rozwiązania

 

Nasi konsultanci dzielą się wiedzą przez internet.  

Korzystaj z instrukcji, które pomogą Ci szybko rozwiązać sprawę.

Untitled Document

Nie znalazłeś odpowiedzi? Wybierz formę kontaktu i załatw swoją sprawę

w internecie
na Mój Orange

Zaloguj się

w aplikacji
Mój Orange
Pobierz aplikację

w Biurze
Obsługi Klienta
*100 lub 510 100 100

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?