Menu główne

Czy mogę rozłożyć płatności na raty lub skorzystać z prolongaty?

Jeśli masz przejściowe kłopoty ze płaceniem rachunków, jesteś w trudnej sytuacji finansowej lub losowej, możesz wystąpić o:

  • prolongatę czyli przedłużenie terminu płatności bieżącego lub ostatniego rachunku.
  • rozłożenie płatności na raty

Wybierz usługi, z kórych korzystasz:

Prolongata

Termin płatności może być wydłużony maksymalnie o 30 dni od początkowego terminu podanego na fakturze.

Aby przedłużyć termin płatności wybierz jeden z poniższych sposobów:

  • Zadzwoń pod numer *500 (Automatyczne Biuro Obsługi) i postępuj zgodnie ze wskazówkami lektora (połączenie płatne zgodnie z cennikiem oferty, z której korzystasz)
  • Zaloguj się do Mój Orange, z górnego menu wybierz "zgłoś sprawę", następnie "Nowe zgłoszenie", wybierz rodzaj zgłoszenia "Rozliczenia, faktury i doładowania" a temat "opłaty abonamentowe i połączenia" i opisz sprawę

Zaloguj się do Mój Orange i zgłoś sprawę

  • wyślij e-mail na adres windykacja@orange.com – w temacie maila wpisz „prolongata„ oraz numer telefonu, którego dotyczy sprawa.

 

Pamiętaj, że po skorzystaniu z prolongaty rabat za e-fakturę i terminową płatność w kolejnej fakturze nie naliczy się. Będzie więc ona wyższa niż zwykle.

Prolongata chroni Cię przed naliczeniem odsetek pod warunkiem, że dokonasz wpłaty w określonym terminie płatności.

Jeśli nie dotrzymasz terminu spłaty, telefon zostanie zablokowany, prolongata zostanie zerwana i w przyszłości nie będziesz miał możliwości przedłużenia terminu płatności bieżącego lub ostatniego rachunku.

Raty za sprzęt zakupiony w Orange nie są prolongowane, dlatego pamiętaj, aby opłacać je zgodnie z terminem płatności faktury.

 

Rozłożenie zadłużenia na raty

Aby rozłożyć płatność na raty wybierz jeden z poniższych sposobów:

  • Zaloguj się do Mój Orange, z górnego menu wybierz "zgłoś sprawę", następnie "Nowe zgłoszenie", wybierz rodzaj zgłoszenia "Rozliczenia, faktury i doładowania" a temat "opłaty abonamentowe i połączenia" i opisz sprawę

Zaloguj się do Mój Orange i zgłoś sprawę

  • Wyślij wiadomość e-mail na adres windykacja@orange.com - w temacie maila wpisz "raty" oraz numer telefonu, kórego dotyczy sprawa. W mailu opisz sprawę

 

Pamiętaj, raty należy spłacać terminowo, brak terminowej wpłaty przynajmniej jednej raty spowoduje odłączenie usług i brak zgody na takie rozwiązanie w przyszłości.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?