Menu główne

Jak potwierdzić wpłatę?

DrukujEXPORTUJ PDF

Przejdź do informacji dla firm

Wybierz usługi, z których korzystasz i sprawdź co zrobić, gdy chcesz potwierdzić wpłatę.

Jeśli chcesz potwierdzić wpłatę wybierz jeden z poniższych sposóbów:

Zadzwoń do Automatycznego Biura Obsługi Klienta pod numer *500 - postępuj zgodnie z informacjami głosowymi i zgłoś dokonanie wpłaty (połączenie płatne zgodnie z cennikiem)

 

Wyślij e-mail na adres windykacja@orange.com - w temacie maila wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i dodaj załącznik z zeskanowanym potwierdzeniem wpłaty. Po zarejestrowaniu w systemie potwierdzenia wpłaty, wyślemy SMS-a potwierdzającego.

 

Wyślij MMS pod nr 4444 (opłata jak za standardowy MMS) - w temacie wiadomości wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i dołącz zdjęcie prezentujące całość lub fragment faktury z widoczną kwotą faktury oraz pieczątką potwierdzającą wpłatę.

Pamiętaj potwierdzenia wpłat są realizowane zgodnie z kolejnością i ilością zgłoszeń danego dnia.

 

Co mam zrobić, gdy na moim koncie jest włączona blokada usług?

Gdy na Twoim koncie została założona blokada połączeń wychodzących, możesz ją zdjąć samodzielnie. W tym celu zaloguj się do Mój Orange.

Zaloguj się do Mój Orange

Na swoim koncie pojawi się komunikat o zablokowanych usługach, znajdziesz tam link do zdjęcia blokady. Pamiętaj, że zdejmując blokadę deklarujesz jednocześnie, że spłaciłeś zaległość. Jeśli wpłata nie zostanie zaksięgowana, w przyszłości nie będziesz miał możliwości samodzielnego zdjęcia blokady.

Jeżeli Twoje usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange Polska.

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest  sms-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny.

<

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?