Menu główne

Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury?

 Jeśli w ciągu 12 dni od momentu wystawienia faktury papierowej nie otrzymasz dokumentu:

  • możesz zamówić duplikat faktury -  zadzwoń do Biura Obsługi Klienta i zleć ponowną wysyłkę dokumentu
  • w przypadku gdy nie otrzymałeś faktury papierowej z winy Orange, duplikat wyślemy do Ciebie bezpłatnie. 

Aby mieć pewność, że Twoja faktura zawsze dotrze na czas, włącz e-fakturę - będziesz mógł ją pobrać w ciągu 2-4 dni od momentu jej wystawienia.

Przy włączaniu e-faktury zdecyduj, w jaki sposób chcesz otrzymywać e-fakturę:

  • wysyłka na Twój adres e-mail - co miesiąc na Twoją pocztę wyślemy e-fakturę w formie pdf
  • wysyłka na Twoje konto na orange.pl - po zalogowaniu do swojego konta będziesz mógł otworzyć i pobrać e-fakturę. Kliknij i pobierz fakturę

Pamiętaj: nawet jeśli przez przypadek skasujesz mail z e-fakturą - możesz w każdej chwili pobrać ją ze swojego konta lub zlecić bezpłatnie jej ponowną wysyłkę, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Dajemy Ci proste rozwiązania

 

Nasi konsultanci dzielą się wiedzą przez internet.  

Korzystaj z instrukcji, które pomogą Ci szybko rozwiązać sprawę.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?