telefonia IP

Biznesowa
Telefonia IP
nowoczesna
i ekonomiczna
telefonia
IP PABX

integracja
firmowych
central IP

wybierając usługę Biznesowa telefonia IP zyskujesz

  • niskie koszty rozmów, dzięki atrakcyjnym stawkom za połączenia do sieci publicznej oraz darmowym połączeniom między oddziałami firmy
  • niskie koszty wdrożenia usługi - zapewniamy budowę, zarządzanie i rozwój jednolitej sieci do prowadzenia rozmów i wymiany danych
  • kompleksowe rozwiązanie - integracja usługi z dotychczas wykorzystywanymi centralami abonenckimi PABX, jak również z nowoczesnym rozwiązaniem IP PABX
  • zachowanie obecnego planu numeracji geograficznej lub jej części oraz brak kosztów związanych ze zmianą danych kontaktowych
  • wsparcie dla Twojej firmy – możesz korzystać z fachowej wiedzy naszych specjalistów

szczegóły oferty

Biznesowa Telefonia IP to usługa telefonii IP, pozwalająca na realizację połączeń między oddziałami firmy połączonymi siecią IP VPN
oraz do sieci telefonii publicznej.

Usługa pozwala na połączenie oddziałów Twojej firmy, w których zainstalowane są centrale telefoniczne, w jedną sieć umożliwiającą
komunikację głosową. Jest usługą dodatkową do usługi IP VPN, dającą możliwość prowadzenia rozmów.

Dzięki wykorzystaniu sieci IP VPN nie ponosisz osobnych kosztów za połączenia telefoniczne i za transmisję danych. W naszej
usłudze możesz stworzyć prywatny plan numeracji, a także aktywować prezentację numeru rozmówcy, przekierowanie połączeń,
identyfikację połączeń "złośliwych" czy blokadę połączeń na wybrane numery.

Doradzimy Ci jak przygotować projekt wdrożenia usługi i migracji z tradycyjnej telefonii na telefonię IP. Zarządzamy i administrujemy
tym rozwiązaniem - nie musisz martwić się o szczegóły.

Biznesowa Telefonia IP jest dostępna dla firm korzystających z usługi IP VPN o poziomie Multimedia (lub wyższym).

Na całkowity koszt usługi składają się opłaty aktywacyjne, miesięczne oraz za połączenia poza sieć IP VPN. Połączenia w ramach
sieci IP VPN są bezpłatne.

Certyfikat Jakości SLA

Jeśli chcesz zapewnić Twojej firmie dodatkową gwarancję poziomu świadczenia usługi oraz zależy Ci na zmniejszeniu skutków
ewentualnych awarii, wybierz Certyfikat Jakości SLA dla Biznesowej Telefonii IP. Dzięki temu zyskasz:

  • gwarancję ciągłości pracy - awaria zostanie usunięta w ustalonym czasie a nawet wcześniej, jeśli to możliwe
  • gwarancję stałych i wysokich parametów usługi - ciągłość i niezawodność transmisji danych
  • gwarancję szybkiego usunięcia awarii zgodnie z zakupionym przez Twoją firmę certyfikatem
  • wypłatę rekompensaty finansowej - jeżeli nie dotrzymamy naszych zobowiązań wypłacimy rekompensatę
    zgodnie z zawartą umową

W ofercie dostępne są 2 certyfikaty:

  • Certyfikat Jakości SLA Progres:
    - gwarancja dostępności na poziomie 99,7% w ciągu roku kalendarzowego
    - gwarancja usunięcia awarii w ciągu 8 godzin (przez cały rok)
    - wypłacała bonifikaty za niedotrzymanie parametru dostępności
    - wypłata bonifikaty za niedotrzymanie czasu usunięcia awarii
    - dodatkowa opłata w wysokości 7% opłaty abonamentowej za kanały głosowe
    w danej lokalizacji
  • Certyfikat Jakości SLA Premium:
    - gwarancja dostępności na poziomie 99,9% w ciągu roku kalendarzowego
    - gwarancja usunięcia awarii w ciągu 4 godzin (przez cały rok)
    - wypłacała bonifikaty za niedotrzymanie parametru dostępności
    - wypłata bonifikaty za niedotrzymanie czasu usunięcia awarii
    - dodatkowa opłata w wysokości 15% opłaty abonamentowej za kanały głosowe w danej lokalizacji

Certyfikat Jakości SLA dla Biznesowej Telefonii IP możesz zamówić u doradców handlowych.

interesuje Cię nasza oferta?

gdzie kupisz?

Dzwoniąc pod numer 801 600 006 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połącznie),
a także u przedstawicieli handlowych

dokumenty do pobrania

Regulamin Biznesowej Telefonii IP Regulamin SLA usługi Biznesowej Telefonii IP

Do otwarcia plików w formacie PDF potrzebny jest program Adobe Reader.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?