Centrala DIATONIS

Aktywując usługę Centrala DIATONIS zyskujesz:

  • sprawne zarządzanie połączeniami telefonicznymi w Twojej firmie
  • nielimitowane rozmowy wewnętrzne dla wszystkich pracowników
  • jeden numer widoczny dla Twoich partnerów biznesowych

Jeśli korzystasz z telefonii analogowej, cyfrowej albo IP, wybierz usługę Centrala DIATONIS, dzięki której obniżysz koszty połączeń telefonicznych, a także usprawnisz zarządzanie Twoją firmą.

Teraz Twoja firma będzie łatwo dostępna - możesz komunikować tylko jeden numer i odpowiednio skonfigurować „automatyczną recepcjonistkę”. System zapowiedzi słownej bez trudu poprowadzi klientów Twojej firmy do jej odpowiednich działów.

Wybierając usługę Centrala DIATONIS możesz wykonywać nielimitowane, bezpłatne połączenia wewnątrz sieci. Dodatkowo nagrasz zapowiedzi, które ułatwią kontakt z Tobą i Twoją firmą oraz będziesz samodzielnie zarządzać swoją centralą np. blokować wybrane typy połączeń dla określonych pracowników. Centrala jest wyposażona w system bilingowy i dzięki temu otrzymujesz raporty dzienne i miesięczne z całego ruchu telefonicznego przechodzącego przez centralę.

W zależności od wielkości i potrzeb Twojej firmy możesz wybrać:

  • Centralę DIATONIS M -  dla firm zatrudniających od 25 do 48 pracowników
  • Centralę DIATONIS L - dla firm zatrudniających od 49 do 96 pracowników
  • Centralę DIATONIS XL - dla firm zatrudniających od 97 do 140 pracowników
  • dostępne są również większe centrale dostosowane do potrzeb dużych korporacji

Dodatkowo otrzymasz pełny serwis techniczny i wsparcie naszych specjalistów, którzy skonfigurują i zainstalują usługę w Twojej firmie.

Centralę możesz kupić na własność lub wydzierżawić w zależności od Twoich potrzeb - masz do wyboru profile: Dzierżawa i Sprzedaż. We wszystkich profilach usługi możesz otrzymać rabat na zakup lub dzierżawę centrali.

Usługa jest dostępna w dwóch wariantach:

  • Centrala DIATONIS - centrala abonencka PABX, zarządzająca wewnętrznymi połączeniami
  • Centrala e-DIATONIS - centrala abonencka PABX z możliwością wykorzystania protokołu IP do transmisji głosu i danych

Opłaty za usługę zależą od wielkości centrali oraz jej konfiguracji.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?