Menu główne

zarządzanie siecią LAN

co zyskujesz?

Dzięki urządzeniom sieciowym oferowanym w ramach usługi Firma może
łatwo zintegrować swoją lokalną sieć informatyczną i połączyć wszystkie
oddziały w jedną sieć rozległą do transmisji danych.
Zamawiając usługę zyskujesz:

  • kompletną nowoczesną sieć LAN dla Twojej firmy
  • zarządzanie, monitoring i profesjonalny serwis Twojej sieci firmowej
  • odpowiednio dobrane urządzenia sieciowe dostosowane do potrzeb
    Twojej firmy
  • możliwość dzierżawy urządzeń sieciowych bez zbędnych kosztów

szczegóły oferty

W ramach usługi Zarządzanie siecią LAN Otrzymasz w pełni skonfigurowane urządzenia sieciowe (routery, przełączniki LAN oraz urządzeń WLAN – Access Point i Kontrolery), a także zdalne zarządzanie usługą i monitoring poprawności jej działania. W ramach usługi wykonamy audyt i usprawnimy działanie każdej sieci LAN Firmy.

Dzięki tej usłudze możesz wygodnie pracować w sieci i samodzielnie łączyć wszystkie urządzenia końcowe swojej sieci lokalnej (np. komputery PC, drukarki sieciowe, serwery, telefony IP).

Wybierając usługę Zarządzanie siecią LAN zapewnisz dostęp do Internetu w oddziałach Twojej firmy.

Teraz sieć LAN będzie dostępna dla pracowników z każdego miejsca w biurze, magazynie czy na hali produkcyjnej. Zarządzanie Siecią LAN od Orange to sprawna komunikacja w sieci LAN między pracownikami, przesyłanie danych, korzystanie z aplikacji biznesowych i urządzeń biurowych.

Możemy też zaprojektować dla Twojej firmy i wykonać instalację kablową w ramach usługi Okablowanie sieci LAN.

warianty oferty

usługa dostęna jest w w dwóch wariantach

zarządzanie zaawansowane siecią LAN:

  • opracowanie koncepcji technicznej, która będzie określała które
    urządzenia i w jaki sposób będą podłączone
  • dostawa, instalacja, konfiguracja i uruchomienie urządzeń
  • aktywny monitoring urządzeń oraz zdalne wykrywanie
    nieprawidłowości w ich pracy
  • serwis urządzeń
  • bezpłatna konsultacja techniczna
  • odpłatny audyt infrastruktury LAN/WLAN Twojej firmy
  • Call Center 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

zarządzanie podstawowe siecią LAN:

  • dostaw urządzeń bez konfiguracji i bez instalacji albo dostawę
    urządzeń z konfiguracją i z instalacją
  • usuwanie awarii i nieprawidłowości pracy urządzeń
    zgłoszonych na Call Center 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

szczegóły oferty

certyfikat jakości SLA

Jeśli chcesz zapewnić swojej Firmie dodatkową gwarancję poziomu świadczenia usługi i zależy Ci na ciągłości jej działania skorzystaj z usługi SLA. Zobowiązujemy się do szybszego niż standardowo usuwania awarii oraz wypłacimy odpowiednią rekompensatę finansową, jeśli nie dotrzymamy umowy.

W naszej ofercie mamy 2 certyfikaty dla Twojej Firmy:

Certyfikat Jakości SLA Progres, w nim:

  • gwarancja dostępności na poziomie 99,7% w ciągu roku kalendarzowego
  • gwarancja usunięcia awarii w ciągu 8 godzin (przez cały rok)
  • wypłata bonifikaty za niedotrzymanie parametru dostępności
  • wypłata bonifikaty za niedotrzymanie czasu usunięcia awarii
  • dodatkowa opłata w wysokości 15% opłaty abonamentowej za opłaty abonamentowej
    netto za urządzenia LAN/WLAN w danej lokalizacji
    (w wariancie zaawansowanym Zarządzanie Siecią LAN)
  • dodatkowa opłata w wysokości 20% miesięcznej opłaty abonamentowej netto
    za pojedyncze urządzenie LAN/WLAN
    (w wariancie podstawowym zarządzanie Siecią LAN)

Certyfikat Jakości SLA Premium, w nim:

  • gwarancja dostępności na poziomie 99,9% w ciągu roku kalendarzowego
  • gwarancja usunięcia awarii w ciągu 4 godzin (przez cały rok)
  • wypłata bonifikaty za niedotrzymanie parametru dostępności
  • wypłata bonifikaty za niedotrzymanie czasu usunięcia awarii
  • dodatkowa opłata w wysokości 25% miesięcznej opłaty abonamentowej
    netto za urządzenia LAN/WLAN w danej lokalizacji
    (w wariancie zaawansowanym usługi Zarządzania Siecią LAN)
  • dodatkowa opłata w wysokości 30% miesięcznej opłaty abonamentowej
    netto za pojedyncze urządzenie LAN/WLAN
    (w wariancie podstawowym usługi Zarządzania Siecią LAN)
certyfkat jakości SLA

Co zyskujesz?

  • gwarancję ciągłości pracy. Zapewniamy, że awaria zostanie usunięta w ustalonym czasie a nawet wcześniej, jeśli to możliwe.
  • gwarantujemy stałe i wysokie parametry usługi. To bardzo ważne jeśli charakter działalności Twojej Firmy wymaga ciągłości
    i niezawodności transmisji danych.
  • gwarantujemy szybkie usunięcie awarii. Działamy zgodnie z zakupionym przez Twoją Firmę certyfikatem.
  • wypłacamy rekompensatę finansową. Jeżeli nie dotrzymamy naszych zobowiązań zawsze wypłacamy rekompensatę zgodnie
    z naszą umową.

interesuje Cię nasza oferta?

dokumenty do pobrania

Do otwarcia plików w formacie PDF potrzebny jest program Adobe Reader.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?