Co zrobić, jeśli nie rozliczono mojej wpłaty?

DrukujEXPORTUJ PDF

Jeśli opłaciłeś fakturę, a mimo to na Twoim koncie nie ma informacji o jej rozliczeniu:

  • w przypadku niektórych sposobów płatności wpłata może zostać zaksięgowana w ciągu 2-3 dni od zapłaty. Zaczekaj aż wpłata zostanie rozliczona na Twoim koncie
  • jeśli korzystasz z usług mobilnych i stacjonarnych upewnij się, że dokonałeś wpłaty na właściwe konto – dla usług mobilnych i stacjonarnych masz dwa osobne konta do wpłat. W takim przypadku skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i zleć przeksięgowanie wpłaty

Rozliczenie swojej wpłaty możesz na bieżąco kontrolować po zalogowaniu się do swojego konta w Mój Orange.

Zaloguj się i sprawdź swoje rozliczenia

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?