Dlaczego moja faktura jest wyższa niż się spodziewałem?

DrukujEXPORTUJ PDF

Pakiety abonamentowe, czy usługi gwarantujące nielimitowane połączenia obejmują krajowe połączenia na numery komórkowe i stacjonarne, ale z pewnymi wyjątkami, które są zawsze wymienione w cenniku oferty, z której korzystasz.

Przykładowa lista płatnych zdarzeń

które w większości ofert nie są objęte żadnymi pakietami, czy usługami i zazwyczaj naliczamy za nie opłaty:

  • połączenia specjalne oraz SMS-y i MMS-y wysyłane pod numery specjalne (tzw. skrócone), wykorzystywane w różnego rodzaju serwisach czy konkursach
  • połączenia, SMS-y i MMS-y międzynarodowe, czyli takie które zostały wykonane z Polski na numer zagraniczny poprzedzony prefiksem innego kraju (wyjątkiem mogą być połączenia do Krajów Unii Europejskiej)
  • połączenia na numery infolinii w tym połączenia z naszymi Biurami Obsługi Klienta, np. 510 600 600, *600
  • połączenia, SMS-y i MMS-y wykonane w roamingu, czyli wykonane podczas pobytu za granicą (wyjątkiem mogą być połączenia do Krajów Unii Europejskiej)
  • przychodzące SMS-y i MMS-y marketingowe, czyli takie, które zamawiasz i otrzymujesz cyklicznie w ramach różnych serwisów informacyjnych lub rozrywkowych (np. codzienny SMS z kursami walut, cotygodniowy SMS z horoskopem itp.)
  • połączenia odebrane na koszt odbiorcy
  • wideo rozmowy
  • połączenia konferencyjne oraz przekierowane.

Na wysokość rachunku mogą wpływać inne opłaty doliczone do faktury

  • raty za zakupiony upiony sprzęt
  • odsetki za nieterminową  płatność poprzednich zobowiązań
  • opłaty za zakup usług elektronicznych np. za gry czy aplikacje kupione w sklepie internetowym Google Play, jeżeli podczas zakupów wybierzesz sposób płatności „Dolicz do rachunku Orange”.

Pobierz fakturę w Mój Orange i sprawdź, co wpłynęło na jej wysokość

Zaloguj się i pobierz fakturę

W załączniku do faktury znajdziesz szczegółowe informacje o tym jakie opłaty zostały naliczone na tej fakturze lub doliczone do faktury oraz jakie wykonałeś połączenia.

Jeśli po weryfikacji danych na fakturze uważasz, że jej kwota jest błędna, zgłoś sprawę do nas.

Zaloguj się i zgłoś sprawę

  • określ rodzaj zgłoszenia
  • wybierz jego temat
  • jeśli posiadasz kilka numerów połączonych na jednym koncie wskaż numer, którego dotyczy sprawa
  • podaj także adres e-mail, na który chcesz otrzymać odpowiedź
  • uzupełnij opis swojego zgłoszenia.


Jeśli Twoje zgłoszenie jest już kompletne, kliknij "wyślij zgłoszenie". Na podany adres mailowy wyślemy odpowiedź.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?