Komunikatzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawiać się przejściowe problemy z jego funkcjonowaniem. Za możliwe utrudnienia przepraszamy.
Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Internet mobilny a Orange On-Line

  •  

    Internet mobilny a Orange On-Line (04.12.2012, 08:20)

    Witam, 
    postaram się w miarę składnie przestawić moje problemy z internetem mobilnym, mam nadzieję, że ktoś mi pomoże, bo szukam i szukam, a MB lecą...
    Mianowicie nie mogę założyć konta na Orange On-Line, cały czas pojawia mi się informacja, że numer usługi lub numer ewidencyjny jest niepoprawny. No cholera, jak niepoprawny skoro go dostałam. Jak w takim razie mam kontrolować stan MB? Jak kontrolować e-fakturę? Przede wszystkim jest jakakolwiek rada, żeby założyć to konto?


    Bardzo dziękuję za jakiekolwiek rady

  •  

    Odp: Internet mobilny a Orange On-Line (04.12.2012, 09:36)

    Wyedytuj swój profil uzupełnij pola adres @ i numer telefonu przypisany do usługi i go zapisz.

  •  

    Odp: Internet mobilny a Orange On-Line (08.12.2012, 14:43)

    to jest odpowiedź na post:

    Wyedytuj swój profil uzupełnij pola adres @ i numer telefonu przypisany do usługi i go zapisz.



    Mam dokładnie taki sam problem, nie mam pojęcia jaki numer wpisać, telefonu w  orange nie mam, na karcie sim jakieś cyfry są ale to nie numer telefonu, za dużo ich jest. Posiadam router. Jaki numer dokładnie należy wpisać, numer klienta czy co? Proszę o pomoc!

  •  

    Odp: Internet mobilny a Orange On-Line (09.12.2012, 01:38)

    @Naciuu zakładając konto na orange.pl tj. wybierając zarejestruj i potwierdzając, że jesteś klientem Orange zostaniesz poproszona jak nadmieniałaś numer usługi lub ewidencyjny... w przypadku twojej usługi podać możesz tylko numer usługi tj. telefonu na który ona jest świadczona... próbuj tylko i wyłącznie w ten sposób założyć konto ... PS. w polu rejestracji masz dokładnie napisane "Podaj numer usługi Orange (nr telefonu komórkowego lub stacjonarnego, nr usługi Neostrada) lub numer klienta (nr ewidencyjny). Nr ewidencyjny dotyczy tylko klientów Telekomunikacji Polskiej."

    @Dejv02 nie do końca rozumiem czy jesteś klientem sieci czy też nie... ale jak wyżej napisałem zakładając konto będąc klientem podajesz swój numer telefonu (jeżeli nie masz go nigdzie zapisanego, włóż kartę do telefonu i zadzwoń pod *555). Jeżeli zakładasz konto nie będąc klientem zostajesz jedynie poproszony o przepisanie 'anty botowego' obrazka i wybranie unikalnego loginu;

  •  

    Odp: Internet mobilny a Orange On-Line (09.12.2012, 19:37)

    to jest odpowiedź na post:

    @Naciuu zakładając konto na orange.pl tj. wybierając zarejestruj i potwierdzając, że jesteś klientem Orange zostaniesz poproszona jak nadmieniałaś numer usługi lub ewidencyjny... w przypadku twojej usługi podać możesz tylko numer usługi tj. telefonu na który ona jest świadczona... próbuj tylko i wyłącznie w ten sposób założyć konto ... PS. w polu rejestracji masz dokładnie napisane "Podaj numer usługi Orange (nr telefonu komórkowego lub stacjonarnego, nr usługi Neostrada) lub numer klienta (nr ewidencyjny). Nr ewidencyjny dotyczy tylko klientów Telekomunikacji Polskiej."

    @Dejv02 nie do końca rozumiem czy jesteś klientem sieci czy też nie... ale jak wyżej napisałem zakładając konto będąc klientem podajesz swój numer telefonu (jeżeli nie masz go nigdzie zapisanego, włóż kartę do telefonu i zadzwoń pod *555). Jeżeli zakładasz konto nie będąc klientem zostajesz jedynie poproszony o przepisanie 'anty botowego' obrazka i wybranie unikalnego loginu;



    Jestem obecnie klientem Orange. a nigdzie nie ejst zapisany ten nr telefonu, tylko poprzez włożenie karty do telefonu mogę go sprawdzić? co powoduje zadzwonienie pod *555?

aktualnie na forum znajduje się 729 gości i 5 zalogowanych użytkowników