Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze....

  •  

    Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (22.11.2012, 23:45)

    Witam.
    Niedawno naliczyło mi ok 980zł za nabicie internetu mobilnego.Powodem było niedoinformowanie mnie przez pracownika Orange.Niestety nie przyjęli reklamacji.Proszę o podpowiedz co zrobić?.Czy można złożyć bezpośredni pozew do sądu na pracownika ? jak uzyskać jego dane ?.Czy może jest jakiś inny sposób?.
    Z góry dziękuję

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (22.11.2012, 23:50)

    @mariusz_kali
    Wyślij krótki opis sytuacji na nasz adres kontaktowy : forum.orange@orange.com
    W wiadomości podaj również numer telefonu wraz z danymi właściciela.
    Postaramy się pomóc.


    Pozdrawiam
    Marta


    PS. w treści maila umieść obowiązkowo link do tego wątku

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 00:47)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam.
    Niedawno naliczyło mi ok 980zł za nabicie internetu mobilnego.Powodem było niedoinformowanie mnie przez pracownika Orange.Niestety nie przyjęli reklamacji.Proszę o podpowiedz co zrobić?.Czy można złożyć bezpośredni pozew do sądu na pracownika ? jak uzyskać jego dane ?.Czy może jest jakiś inny sposób?.
    Z góry dziękuję


    tak z ciekawości, jak może nabić 980 zł za internet? Przecież to jest abonament kwotowy i nie płaci się za każdy megabajt

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 11:18)

    Ktoś już na forum poruszał sprawę internetu tzn. Jeśli wykorzystamy pakiet to internet zwalnia i wtedy osoby mające abonament nie płacą za niego ?! Mi się wydaje, że i tak i siak za każdy kB się zapłaci. Ale fajnie by było jakby ktoś "obcykany" napisał coś na ten temat :)

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 11:32)

    to jest odpowiedź na post:

    Ktoś już na forum poruszał sprawę internetu tzn. Jeśli wykorzystamy pakiet to internet zwalnia i wtedy osoby mające abonament nie płacą za niego ?! Mi się wydaje, że i tak i siak za każdy kB się zapłaci. Ale fajnie by było jakby ktoś "obcykany" napisał coś na ten temat :)


    Nie wiem czy jestem obcykana, ale napiszę :)
    Zwalnia w ofertach internetowych ( Free, Freedom Pro) Jak posiada zwykły abonament to może korzystać do woli. Czytałam o rachunkach na ok 2 tys. za takie surfowanie :) W abonencie trzeba się pilnowac i korzystać świadomie :)

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 11:48)

    to jest odpowiedź na post:


    Nie wiem czy jestem obcykana, ale napiszę :)
    Zwalnia w ofertach internetowych ( Free, Freedom Pro) Jak posiada zwykły abonament to może korzystać do woli. Czytałam o rachunkach na ok 2 tys. za takie surfowanie :) W abonencie trzeba się pilnowac i korzystać świadomie :)


    Dziękuję za odpowiedź. A więc drogi operatorze proszę o jak najszybszą naprawę usterki na stronie Orange On Line abym w spokoju mógł wykorzystać swój limit internetowy nie przekraczając go i nie płacąc przy tym kwoty 2 000 zł :) Natomiast jeżeli trafię 6stke w dużego lotka z miłą chęcią taki rachunek zapłacę. Dziękuję 

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 12:46)

    Niestety w Orange internet mobilny tylko i wyłącznie zwalnia i nie nalicza przy 300mb. Wszystkie inne naliczają po wykorzystaniu limitu za mb czego nie informują ! oraz nie informują o tym że nie jest do wykorzystania cała pamięć do okresu rozliczeniowego tylko trzeba podzielić przez dni.

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 12:50)

    to jest odpowiedź na post:

    Niestety w Orange internet mobilny tylko i wyłącznie zwalnia i nie nalicza przy 300mb. Wszystkie inne naliczają po wykorzystaniu limitu za MB czego nie informują ! oraz nie informują o tym że nie jest do wykorzystania cała pamięć do okresu rozliczeniowego tylko trzeba podzielić przez dni.


    Dzięki, szkoda bo powinna być wysyłana jakaś informacja do danego użytkownika iż zostało mu np. ostatnie 50 MB z pakietu internetowego. Na pewno byłaby  to funkcja bardzo przydatna tym bardziej, że awarie na stronie Orange On Line są coraz częstsze.

  •  

    Odp: Proszę o pomoc - Reklamacja do Orange ze.... (23.11.2012, 18:22)

    to jest odpowiedź na post:


    tak z ciekawości, jak może nabić 980 zł za internet? Przecież to jest abonament kwotowy i nie płaci się za każdy megabajt

aktualnie na forum znajduje się 468 gości i 0 zalogowanych użytkowników