UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Kontakt z Orange TP SA

  •  

    Kontakt z Orange TP SA (20.11.2012, 12:24)

    Za kilka dni kończy mi się umowa i dwa tygodnie temu poprzez internet zrobiłem przedłużenie. Jak do tej pory cisza jak ,,siakiem miał'' i dla ciekawości dziś poprzez nr 193.93 chciałem coś się w tej sprawie dowiedzieć. Zlecenie jak mnie poinformowano wyszło, tylko jest problem z prezentem. Wybrałem nawigację 43.3, a obecnie oferują starszą wersję 35.8 na co się nie zgadzam, bo jest kolosalna różnica w jakości i wartości. Umowa niby wysłana, a gadżet w terminie późniejszym (za opóźnienie będzie dodatkowy bonus podobnie jak odsetki w nieterminowych opłatach?).  Niby ktoś ma kiedyś zadzwonić celem wyjaśnienia i doprecyzowania tematu, ale z praktyki wiem (ostatnio kilka poważnych awarii i brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego ze strony operatora) że pracownicy TP SA nie kwapią się do tego. Ale dla mnie najciekawsze w tym jest to, że wszystkie praktycznie rozmowy (w tym ta pod nr 193.93) są płatne przez dzwoniącego. Rozmawiałem celem przedłużenia umowy, czyli dobrowolnego i świadomego nabijania kasy dla TP SA i za to jak się okazało musiałem zapłacić. Przerwałem rozmowę, bo nie jestem frajerem by w takich przypadkach dawać podwójnie (umowa + koszty rozmowy) zarabiać operatorowi. Dość już straciłem (kilkadziesiąt zł) na interwencje tel dotyczące awarii technicznych i wystarczy. Jak widać operator przyjął ,,żelazną zasadę'': żadnych kontaktów ze swej strony (raz miałem w sprawie sondażu i Pani nie miała czasu przyjąć informacji w sprawie moich problemów)  i czekanie aż klient łaskawie z niecierpliwości bądź konieczności zadzwoni (zarówno sprawy organizacyjne jak i awarii technicznych, czego się nie uniknie) i za swoje pieniądze załatwi problem co każdy mający podstawowe pojęcie o ekonomi doliczy to do kosztów opłat za abonament, czyli niejednokrotnie w miesiącu wyniesie 200%. Ciekawe ile operator z tego tytułu ma teraz (po wprowadzeniu wszystkich infolinii płatnych)  dodatkowego zysku?              

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (20.11.2012, 15:20)

    Takie rzeczy to robi się osobiście w salonie , a nie przez internet. Pozdro :(

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (20.11.2012, 22:08)

    to jest odpowiedź na post:

    Takie rzeczy to robi się osobiście w salonie , a nie przez internet. Pozdro :(




    Ja mam do  najbliższej miejscowości z salonem ponad 30 km w jedną stronę i takich są tysiące więc nie pisz bzdur. Operator zna nr telefonów klientów i w przypadku pojawienia się sygnału o problemie natychmiast ktoś powinien się odezwać, a cisza jak w grobie. Wydaje sie to celowym działaniem (zakaz dla pracowników kontaktu) by ten zmuszony sam zadzwonił) i nabił dodatkowej kasy za rozmowy. 
    Jak widać Orange/TP SA przerzuciło wszelkie koszty, czyli: promocji (wciskają też podczas rozmowy przeprowadzanej na koszt klienta), naprawy uszkodzeń, wyjaśnianiu niejasności, składanie reklamacji itp na klienta poprzez przyjmowanie tego typu informacji tylko i wyłącznie poprzez płatne infolinie (dodatkowe niemałe przychody z przeciąganych rozmów telefonicznych, np. dziś konsultant z pod płatnego nr 193.93 mający refleksem szachisty chciał mi przeczytać regulamin promocji, oczywiście na mój koszt i natychmiast musiałem przerwać rozmowę).


    Dlaczego nie można w ramach oszczędności w takich sprawach kontaktować się przez internet (np. e-mailem)? Przecież to najszybsza i najtańsza forma. Mi odpowiedziano e-mailem, że takiej formy operator nie stosuje. Tylko i wyłącznie infolinia i to tylko i wyłącznie na koszt abonenta. 


    Ciekawe ile od czasu wprowadzenia płatnej infolinii 801 Orange zwiększył zyski za rozmowy telefoniczne związane z koniecznymi rozmowami telefonicznymi (awarie, reklamacje, sprostowania itp)?    

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (07.12.2012, 23:35)

    Dlaczego wszelki kontakt z TP SA (z nimi mam podpisaną umowę) można uzyskać jedynie poprzez Orange? Wszędzie mi się tłumaczy, że TP SA jest odrębnym podmiotem jedynie używającym logo Orange, ale praktycznie jest to firma (TP SA) ubezwłasnowolniona przez Orange. Bardzo dziwna konfiguracja.


    Zaraz po połączeniu przez infolinię (znowu pytanie, dlaczego z Orange a nie TP SA?) usłyszymy komunikat: ,,w trosce o Państwa bezpieczeństwo rozmowy są nagrywane'' co jest  najzwyklejszą ściemą.


    Cytuję treść pisma Urzędu Komunikacji Elektronicznej: ,,UKE uprzejmie informuje, iż nie posiada kompetencji przyznanych w ustawie - Prawo telekomunikacyjne, umożliwiających ingerowanie w działalność przedsiębiorców telekomunikacyjnych w zakresie obsługi serwisowej konkretnych dostawców. Dodatkowo wyjaśniamy, iż jako Urząd nie mamy możliwości zweryfikowania informacji, bowiem przedsiębiorca telekomunikacyjny ma obowiązek przechowywać rozmowy telefoniczne wyłącznie takie, podczas których doszło do przedłużenia lub zmiany warunków umowy. Nie ma natomiast obowiązku przesyłania w/w nagrania Urzędowi Komunikacji Elektronicznej''


    Reasumując. Rozmowy nie ,,są nagrywane w trosce o Państwa bezpieczeństwo'' jak głosi komunikat, ale ,,wyłącznie w trosce i w interesie Operatora'' (TP SA lub Orange, już nie wiem z kim mam do czynienia) w myśl zasady: ,,co chcemy (będącego w naszym interesie) to pokarzemy''. Jeśli ktoś bardzo zechce uzyskać dostęp do ,,nagranych  rozmów w trosce o swoje bezpieczeństwo'' może to najprawdopodobniej uzyskać poprzez Prokuraturę czy Sąd i to nie jest pewne, że z pozytywnym efektem, bo można np. zniszczyć nagranie tłumacząc iż było nieprzydatne (np. nie dotyczyło ,,przedłużenia umowy lub zmiany warunków umowy''). Cwaniactwo  cwaniactwem cwaniactwo pogania.    






     

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (18.12.2012, 13:55)

    Wczoraj czekałem by połączyć się z konsultantem Orange (dlaczego nie można bezpośrednio z TP SA z którymi mamy podpisane umowy?) poprzez dwa telefony.
    Połączenie uzyskałem z jednego po .... 58 minutach (???) i nie pierwszy to przypadek mnie spotykający.
    Jak to ocenić? 

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (18.09.2013, 17:55)

    napisałasm o sposobie załatwiania reklamacji i odpowiedź zgineła  Emerytka-1
    -------------------------------------------
    @emerytka1
    Czasem zdarza się że wpisana treść odpowiedzi zostaje utracona przy zapisywaniu jej na serwerze. W takim wypadku proszę edytuj swój wpis, a nie twórz kolejnych jeden pod drugim. Twoje powielone wpisy zostają usunięte.

    Pozdrawiam
    Mikołaj

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (06.10.2013, 18:16)

    Witam jakis czas temu otrzymałem za przedłużenie umowy na neostradę  tablet fan tab7 .Do tego tabletu wysyłane są etui dlaczego akurat mnie pominięto .Czy to jakieś specjalne grono dostaje.Czekam na odp.

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (06.10.2013, 20:08)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam jakis czas temu otrzymałem za przedłużenie umowy na neostradę  tablet fan tab7 .Do tego tabletu wysyłane są etui dlaczego akurat mnie pominięto .Czy to jakieś specjalne grono dostaje.Czekam na odp.


    A może zapas się wyczerpał?

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (06.10.2013, 20:14)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam jakis czas temu otrzymałem za przedłużenie umowy na neostradę  tablet fan tab7 .Do tego tabletu wysyłane są etui dlaczego akurat mnie pominięto .Czy to jakieś specjalne grono dostaje.Czekam na odp.

    A jakim kanałem przedłużałeś tą umowę - poprzez Portal Orange?

  •  

    Odp: Kontakt z Orange TP SA (02.04.2014, 07:25)

    Niestety ja też nie mam dobrych wspomnień jeśli chodzi o BOK TP czy Orange... Ale najgorsze jest to, że to chyba cała struktura funkcjonuje fatalnie ... znalazłem tutaj http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,2117 opinie z narzekaniem PRACOWNIKÓW, a to już chyba przegięcie..

aktualnie na forum znajduje się 963 gości i 0 zalogowanych użytkowników