Przedłużenie umowy na internet + tv (03.11.2012, 18:47)

Na dniach kończy mi się umowa na internet + tv. Około 2 tyg. temu złożyłem  poprzez net wniosek o przedłużenie na 12 miesięcy, ale po przeanalizowaniu mniej więcej po około 24 godzinach zmieniłem wniosek na 24 miesiące. Za kilka dni otrzymałem poprzez kuriera umowę w pierwszej wersji (druga na 24 m-ce była dawno do zapoznania w Orange, gdzie w pozycji ,,uwagi'' zaznaczyłem, że to ostateczna wersja). Więc odmówiłem jej przyjęcia licząc, że w Orange ktoś ,,zaskoczy'' i skojarzy moje wnioski przesłane w ciągu kilkunastu godzin i prześle mi przedłużenie umowy na 24 miesiące. Od tej pory cisza ze strony Orange/TP SA jak ,,siakiem miał''. Gdy zamawiałem przedłużenie do wyboru było kilkanaście gadżetów, w tym między innymi nawigacja którą wybrałem. Nie jestem ,,małolatem'', więc rzeczy typu MP3 i piłki mnie nie interesują, a bon realizowany przy zakupie w sieci Orange też (bardzo ograniczone możliwości manewru i konieczność realizacji w ściśle określonym sieci i dodatkowy zarobek dla operatora).  Dziś patrzę, a pozycja figurująca gdy zamawiałem przedłużenie, czyli nawigacja zginęła z listy. Podejrzewam, że to milczenie operatora na moje ostateczne zamówienie to brak zaznaczonego gadżetu (nawigacja). Ale co to klienta obchodzi? Kiedyś, kiedy zaczynałem pracę zawodową i była ciężka sytuacja na rynku uczono mnie zasady: ,,przynieść z domu, ukraść lub samemu wyprodukować, ale musi być''. A to nie były czasy, kiedy był wolny rynek jak dziś, wszystko było reglamentowane. Zastanawia mnie totalne ignorowanie klienta w każdym temacie, ale potwierdza to zasadę  zachowywania się przez monopolistów.