UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane

  •  

    Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (05.10.2012, 20:51)

    Witam
    Dołączyłem do grona wymanewrowanych klientów TP/Orange. Opiszę po kolei swoją sytuację, może ktoś zdoła mi coś poradzić albo chociaż ostrzegę kogoś przed błędami, które ja popełniłem i uniknie rozczarowania.
    A więc od początku:
    Dnia pod koniec września kończyła mi się umowa na neostrade, chciałem ją przedłużyć (już po raz kolejny) a że dowiedziałem się, że można przy tym otrzymać jakąś darmową rzecz to utwierdziłem się w decyzji.
    Bodajże 25 sierpnia dowiadywałem się w salonie czy aby na pewno otrzymam taki prezent, chciałem umowę podpisać w salonie ponieważ nie wiedziałem czy kurier z umową (przy zamawianiu przez internet) zdąży do mnie dojechać na czas i czy czasem umowa sama mi się nie przedłuży z automatu na czas nieokreślony.
    Pani w salonie zrobiła wielkie oczy i powiedziała mi szczerze, że nie wie o co mi chodzi. Ok nie zraziłem się tym i po powrocie do domu zadzwoniłem na niebieską linię z tym samym zapytaniem, Pani konsultantka powiedziała mi natomiast, że umowę mogę przedłużyć bezaneksowo przez telefon, po moim pytaniu czy otrzymam wtedy prezent (wybrałem sobie bon 150 zł, umowa na 10 mega 24 msc) powiedziała, że TAK, poradziła mi żebym wpisał tylko numer umowy bezaneksowej na stronie orange (tam gdzie się odbiera prezenty) i czekał.
    Zamówiłem więc przedłużenie umowy na 24 msc, wpisałem kod. Po ok. 3 tyg. napisałem do konsultanta na czacie z zapytaniem co z prezentem, odpowiedział że trzeba czekać do 30 dni.
    Po 30 dniach pisałem do orange dwa maila i zostałem bez odpowiedzi. Napisałem więc kolejny raz na czacie do konsultanta, tam mnie przekierowali do jakiejś innej konsultantki, która przyjęła moją reklamacje.
    Dziś otrzymałem maila

    Szanowny Panie,
    Dziękuję, że zechciał Pan poinformować nas o swoich zastrzeżeniach dotyczących braku możliwości
    aktywacji prezentu, w związku z podpisaniem aneksu do umowy o świadczenie usługi neostrada.
    Starannie zapoznałam się ze zgłoszoną przez Pana sprawą. Wyjaśniam, że promocja z bonem
    dostępna jest tylko w przypadku przedłużania umowy poprzez stronę www. W związku z tym,
    że przdłużenie umowy nastąpiło w kanale telefonicznym nie przysługuje gadżet w postaci bonu.
    Ponadto wyjaśnienia pracownika nie potwierdzają, że ww. gadźet został zaproponowany. W związku
    z tym nie mam podstaw do uznania wniesionej reklamacji1.

    Z tego jasno wynika, że jestem kłamcą albo różnie rozumiemy "zaproponowanie" gadżetu. Czy mieliście może podobną sytuację albo czy wiecie czy jest szansa żeby sprawdzić nagranie z mojej rozmowy z konsultantką?
    W nosie mam ten bon już, jednak czuję się oszukany i czuję, że firma orange próbuje ze mnie zrobić kłamcę aby tylko nie przyznać się do błędu.

    Proszę Was o pomoc co mógłbym w takim przypadku zrobić. Może tu na forum są bardziej kompetentni pracownicy?

    Henryk

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (05.10.2012, 21:05)

    Ja przedłużałem umowę przez internet, wybrałem prezent i też go nie dostałem. Minęło już ponad miesiąc od przedłużenia. Te prezenty, to jedna wielka ściema.

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (05.10.2012, 21:10)

    niestety Orange to wielkie oszustwo i niekompetencja pracowników kiedy była TP nie było żadnych problemów jeśli chodzi o bon to dostaje się go (podobno) przy przedłużeniu przez telefon jak i internet mnie konsultantka też proponowała przez telefon więc wybrałem aparat nie dostałem go bo jakaś mało ogarnięta baba źle umówiła kuriera i techników bo brałem 40mb techników umówiła dzień wcześniej niż kuriera z umową i nic z tego nie wyszło banda studenciaków którzy mają wszystko w D....!

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (05.10.2012, 21:31)

    czy problemy z bonami zgłaszaliście tutaj :  http://neostrada.tanio.pl/kontakt.html
    otrzymał ktoś jakaś odpowiedź??

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (08.10.2012, 20:40)

    No jaja jakieś, pisanie maili nic nie daje, zero odpowiedzi. Myślałem, że tu jakiś moderator coś poradzi ale najwidoczniej się pomyliłem. W jakiś temacie podobnym czytałem radę żeby napisać do rzecznika ale wątpię żeby człowiek, który ma pewnie tyle na głowie i to ważniejszych rzeczy był łaskaw mi pomóc jak szeregowi nie kwapią się...

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (08.10.2012, 21:03)

    Dołączam się do prośby o pomoc w sprawie tego prezentu. Przedłużałem umowę w sierpniu, przez internet, w formularzu przedłużeniowym była możliwość wyboru prezentu. Wybrałem sobie słuchawki Sennheiser. Potem dowiedziałem się, że niby jeszcze trzeba wypełnić ten taki formularz o prezent na stronie Orange. No to też to wypełniłem i wysłałem. I do tej pory prezentu ani widu, ani słychu. Jak się dzwoni do konsultanta, to zawsze mówią to samo, że trzeba czekać, ale nie wiedzą dokładnie kiedy ten prezent przyjdzie. Nosz ku..wa, ile można czekać w nieskończoność? Czuję się oszukany przez Orange. Jak można tak w ch..ja ludzi robić? I to taka duża i znana firma. Jak nie chcecie dawać tych prezentów, to nie obiecujcie ich ludziom, a nie obiecujecie, a potem w ch..ja tniecie. :/

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (09.10.2012, 07:50)

    Potwierdzam, że prezent dla stałych klientów to zwykłe oszustwo. 

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (09.10.2012, 09:38)

    Ludzie uciekaj ta jak najszybciej z tej podrzędnej firemki  , mnie wydymali tak że nie chcieli mi przenieść usługi internetu na nowe miejsce zamieszkania i muszę teraz płacić  za usługę z której nie korzystam . Złodzieje 

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (09.10.2012, 16:49)

    Co do tego prezentu, to rozmawiałem dziś z konsultantem Orange przez videoczat. Sprawdził w systemie i powiedział, że jest tam zaznaczone, że słuchawki powinny zostać mi dostarczone. Powiedział, że w związku z tym, że nie zostały dostarczone, to mam złożyć reklamację telefonicznie, bądź przez internet. Zgłosiłem reklamację przez internet. Zobaczymy co z tego wyniknie.

  •  

    Odp: Prezent za przedlużenie umowy - co jest grane (09.10.2012, 19:12)

    witam

    co do pisanie na temat prezentow warto zapoznac sie najpierw z regulaminem
    ,,8. Jeżeli Zestaw promocyjny stanowi urządzenie, jest ono wysyłane przez TP na adres lokalizacji, w której świadczona będzie Usługa, po zarejestrowaniu
    Usługi lub po zawarciu aneksu do umowy o świadczenie Usługi. Klient określa adres lokalizacji świadczenia Usługi w momencie
    składania zamówienia na usługę. Urządzenie jest wysyłane na koszt TP w terminie do 30 dni roboczych od dnia rejestracji Usługi w przypadku
    zawarcia umowy o świadczenie Usługi lub od dnia zawarcia aneksu do umowy o świadczenie Usługi.,,

    jak dla mnie jest to napisane jasno i czytelnie
    jak jest po teminie mozna to zglosic w formie reklamacji na infolini i czekac na odpowiedz

aktualnie na forum znajduje się 1100 gości i 17 zalogowanych użytkowników