Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Status zamowienia

  •  

    Status zamowienia (13.07.2012, 23:58)

    Wczoraj przedłuzem umowe przez internet, wybrałem telefon itp.. Ale do dzis nie dostałem potwierdzenia na meila czy zamowienie zostało przyjete. Choc Orange twierdzi ze bede informowany o kazdej zmianie status.
    Chciałem sprawdzic status zamowienia samodzielnie ale nie zapisałem sobie kodu aktywacyjnego a nie wiem jak go odzyskac.
    Wiec jak moge sprawdzic czy zamowienie zostało przyjete i telefon jest w drodze? 



  •  

    Odp: Status zamowienia (14.07.2012, 00:47)

    W Podsumowaniu podaną masz datę końca umowy, kliknij na nią i następnie kliknij w link Sprawdź. 

  •  

    Odp: Status zamowienia (14.07.2012, 01:08)

    "Zamowienie w trakcie realizacji" 

    Wielkie dzieki ;-)

  •  

    Odp: Status zamowienia (14.07.2012, 01:08)


  •  

    Odp: Status zamowienia (18.09.2012, 13:02)

    Przedluzylam wczoraj umowe zamowilam telefon dostalam nr zamowienia i kod aktywacyjny. Gdy wchodze przez date konca umowy wyswietla sie  :
    Witaj, 
    Twoje zamówienie jest w trakcie realizacji. Kliknij poniżej, by sprawdzić jego status.  a pozniej wchodząc w to pojawia się 
    ' Brak zamówień'


    Wchodzac przez http://www.orange.pl/status_zamowienia.phtml i wpisujac kod wyskakuje mi 
    '' orderstatus.orderCode.invalidOrderCode '' . 



    O co w Tym wszystkim chodzi? Nie dostałam nawet żadnego maila

  •  

    Odp: Status zamowienia (23.09.2012, 14:54)

    w jakim podsumowaniu?

  •  

    Odp: Status zamowienia (05.06.2013, 13:15)

    Ludzie to jest jakaś porażka mi nie podali kodu aktyacyjnego i o sprawdzeniu nie było mowy. 
    Kolsuntant na czacie nie wiedział co dalej.
    Tu na stronie orange ciągle coś się zacina lub nie działa.
    A na dodatek telefonicznie dowiedziałam się, że zmienili mi datę urodzenia i niczego się nie mogę dowiedzieć

  •  

    Odp: Status zamowienia (17.06.2013, 16:47)

    Witam,
    13 czerwca przedłużałam umowę przez e-sklep i od tamtej pory cały czas nie zmienia się status zamowienia (o tresci - przekazane do realizacji). Wiadomo ile czasu czeka się na przesylkę? Co więcej. Jak klikam w podsumowanie i 'sprawdz' napisane mam że mogę przedłużać umowę dopiero za 404 dni....przecież dopiero co przedłużyłam przez internet. O co w tym wszystkim chodzi?
    Czy możliwe jest aby po złożeniu zamówienia zostało ono odsunięte od realizacji?


    Z góry dziękuję za odpowiedź

  •  

    Odp: Status zamowienia (17.06.2013, 16:53)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam,
    13 czerwca przedłużałam umowę przez e-sklep i od tamtej pory cały czas nie zmienia się status zamowienia (o tresci - przekazane do realizacji). Wiadomo ile czasu czeka się na przesylkę? Co więcej. Jak klikam w podsumowanie i 'sprawdz' napisane mam że mogę przedłużać umowę dopiero za 404 dni....przecież dopiero co przedłużyłam przez internet. O co w tym wszystkim chodzi?
    Czy możliwe jest aby po złożeniu zamówienia zostało ono odsunięte od realizacji?


    Z góry dziękuję za odpowiedź



    Średni czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
    Co do terminu odnośnie możliwości przedłużenia umowy, wyświetla Ci się 404 dni, zapewne dlatego, że złożone jest już zamówienie na przedłużenie umowy i jest ono w trakcie realizacji.

    Jeżeli po 5 dniach roboczych nie otrzymasz zamówienia, proponuję kontakt ze sklepem orange.pl pod nr tel. 510 700 700 lub sklep@orange.pl

  •  

    Odp: Status zamowienia (09.12.2013, 14:47)

    witam,w sobote zamowiliśmy z mężem telefony,przedłużając umowe,i gdy sprawdzamy status zamówienia to ciągle pisze "przekazane do realizacji" i nie wiem w końcu czy te telefony są wysłane czy nie? 

aktualnie na forum znajduje się 813 gości i 19 zalogowanych użytkowników