UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Osobisty konsultant Orange

  •  

    Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 12:03)

    Podczas przeglądania internetu szukając informacji na temat:
    "Jak połączyć się z konsultantem bez konieczności wysłuchiwania kolejnych komunikatów?"
    zauważyłem że jest taka informacja na stronie ORANGE: http://www.orange.pl/portal/map/map/faq_category?faq=3644702&cat=3644010

    Jeśli korzystasz z oferty dla klientów indywidualnych lub na kartę, połącz się z numerem *100 (opłata zgodna z cennikiem) i z głównego menu wybierz 1, jeżeli kontaktujesz się w sprawie telefonu abonamentowego/mix lub 2, jeżeli chodzi o kartę internetową. Następnie wybierz jeden z zaproponowanych tematów rozmowy i wybierz 0, aby połączyć się z konsultantem.
    Rozumiem że problemy z internetem, telefonem stacjonarnym, VOIP i  telewizją stacjonarną można w ten sposób również zgłaszać , dobrze rozumuję ?

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 12:11)

    Problemy odnośnie usług Orange zgłaszasz do BOK Orange pod nr *100 lub 510100100, problemy z usługami TP zgłaszasz pod nr 801 505 505.

    Takie info otrzymałem od Konsultanta z *100 ok. 2-3 tygodnie temu, jak kontaktowałem się w sprawie telefonu stacjonarnego.

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 12:13)

    Nie znam na pamięć komunikatów na infolinii, ale nawet jeżeli nie wybierzesz odpowiednio tematyki rozmowy każdy konsultant ma możliwość przyłączenia Cię do specjalisty z zakresu, który Cię interesuje. 

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 15:17)

    Tutaj masz informacje na jaki numer należy dzwonić. W zależności czy są to usługi

    Telekomunikacja Polska Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego
    801 505 505 - informacje dotyczące rozliczeń, zamawianie, modyfikacja usług, zgłoszenie reklamacji, sprawdzenie statusu zgłoszenia
    e-mail: kontakt.TP@orange.com
    w mailu podaj imię, nazwisko, adres, nr telefonu lub nr ewidencyjny, opis sprawy, z którą się zwracasz

    PTK Centertel
    Orange Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego
    *100 - z telefonu komórkowego Orange
    510 100 100 - w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego
    +48 510 100 100 - z zagranicy
    (22) 588 78 83 - faks
    e-mail: bok@orange.pl



  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 18:07)

    Czyli rozumiem że nie. Dziękuję za odpowiedź.

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 18:10)

    to jest odpowiedź na post:

    Nie znam na pamięć komunikatów na infolinii, ale nawet jeżeli nie wybierzesz odpowiednio tematyki rozmowy każdy konsultant ma możliwość przyłączenia Cię do specjalisty z zakresu, który Cię interesuje. 

    Czyli rozumiem , że można uzyskać połączenie z 801 505 505 dzwoniąc na *100 , dziękuję za odpowiedź.

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (11.06.2012, 18:16)

    Tak- można
    Jeżeli Klient zadzwoni na *100 a jego sprawa będzie dotyczyła TP ( inna spółka) pod marka Orange zostanie przełączony

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (06.02.2013, 16:55)

    czyli niemozna połaczyc sie poprostu z konsultantem w sprawie neostrady dokładnie opłat? trzeba podac pin którego nie pamietam?

  •  

    Odp: Osobisty konsultant Orange (27.04.2013, 08:54)

    Luuuuuudzie teee ORANGE juz mnie zaczyna denerwowac na maksa!!! Przez te tracenie zasiegu na iles czAsu too zaczynam zastanawiac sie naprawde nad zmiana sieci!!!! Ponoc tez play ma bardzo korzystne oferty ii choc zasiegu tak nie traca!!!! Ile mozna to znosic!! Jak orange mialo swoja popularnosc tak teraz przez to co robia traca tylko klientow!!! Hahah i bardzo dobrze!!!

  •  

    post został zablokowany przez moderator_mikolaj (12.08.2014, 18:25)

    powód zablokowania: wpis zawiera spam (reklamy, wprowadzanie w błąd)

aktualnie na forum znajduje się 539 gości i 3 zalogowanych użytkowników