Komunikatzwiń

Zmiany na Forum.

Oddajemy w Wasze ręce nowe - uproszczone Forum Pomocy Technicznej.
Pełną listę zmian i nowości przekażemy Wam niebawem.
Pozdrawiamy
Moderatorzy.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

monitoring a przekierowywanie portów

  •  

    monitoring a przekierowywanie portów (10.06.2012, 19:39)

    Witam,
    Zakupiłem kamerkę z możliwością podglądu obrazu przez Internet (APX z serii B). Zrobiłem tak jak w instrukcji: ustawiłem adres kamery aby była w tej samej sieci co komputer i z komputera podłączonego do tego samego routera działa jak trzeba.
    Chciałem aby obraz był widoczny na zewnątrz. Zgodnie z instrukcją "przekierowałem port w routerze" wpisując lokalny adres i port przypisany do kamery (opcja w routerze - translator adresów NAT/przekierowywanie portów). Niestety nic to nie daje, nie mogę się połączyć z kamerą poprzez aktualny adres WAN.
    Czy robię coś źle, czy Orange Freedom uniemozliwia dostęp tego typu "z zewnątrz"?
    Dziękuję.

  •  

    Odp: monitoring a przekierowywanie portów (13.06.2012, 10:37)

    Proszę podać konkretny model kamery i symbol routera .

  •  

    Odp: monitoring a przekierowywanie portów (14.06.2012, 07:45)

    Router Gigaset 504 AG
    Kamerka AXP CA640O4/5I10WB-K
    BOK stwierdziło, że mam publiczny adres i "nic nie blokują".
    Jest jeszcze jedna ciekawostka: po wpisaniu nazwy domeny DDNS (przyznanej przez producenta kamery) na zewnętrznym komputerze pojawia się prawidłowy (aktualny) adres WAN, ale na tym się kończy, wyskakuje komunikat, że strona niedostępna.

    Dzięki.

aktualnie na forum znajduje się 466 gości i 11 zalogowanych użytkowników