Jako Spółka Orange Customer Service istniejemy na rynku od 1 października 2010 roku. Stanowimy integralną część Orange Polska. Powstaliśmy z połączenia działalności obsługowej Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel operatora sieci Orange, by w pełni wykorzystać połączony potencjał i doświadczenia obu firm. Naszą ambicją jest stworzenie największej i najlepszej firmy obsługowej w Polsce i w Europie.

Działamy na terenie całego kraju, zatrudniamy ponad 5 tys. osób. Od wielu lat zapewniamy kompleksową obsługę klientów indywidualnych i biznesowych Telekomunikacji Polskiej i PTK Centertel. Podstawą naszej działalności jest dbanie o klientów - tworzymy nową jakość usług i doświadczeń klienta, w oparciu o długoterminowe relacje i zaufanie. Aktywnie promujemy faktury elektroniczne i nowoczesne kanały płatności, ponieważ jest to nasza odpowiedzialność i wkład w ochronę środowiska.