sponsoring Orange Warsaw Festival Środy z Orange Kluby Sportowe Orange

muzyka, film, sport – trzy filary sponsoringu Orange Polska Poprzez działania sponsoringowe w trzech głównych obszarach – muzyki, filmu i sportu - budujemy i wzmacniamy wizerunek marki, zgodnie z globalną strategią Orange.

Realizując długofalowe projekty o dużej skali chcemy wyróżniać naszą markę na tle konkurencji, promować wartości Orange i tworzyć wokół nich atmosferę sprzyjającą zwiększaniu satysfakcji i lojalności obecnych klientów oraz pozyskiwaniu nowych.

Muzyka towarzyszy zawsze naszym klientom i jest dla nich ważna, dlatego jest jednym ze strategicznych obszarów zaangażowania sponsoringowego Orange. Najważniejszym projektem w ramach sponsoringu muzycznego jest Orange Warsaw Festival – jedna z największych imprez muzycznych w Polsce.

W Orange wiemy również, że film jest lepszy z przyjacielem. Dlatego zapraszamy wszystkich naszych klientów do korzystania z akcji Środy z Orange i kupowania dwóch biletów kinowych na środowe seanse w cenie jednego. W każdą środę, w każdym kinie sieci Multikino w całej Polsce.

Istotne jest dla nas także, by dzieci i młodzież uprawiały sport, który poza zdrowym rozwojem fizycznym ułatwia zrozumienie uczciwej rywalizacji, pomaga w utrzymaniu więzi międzyludzkich i budowaniu siły charakteru. Jednak dostęp do odpowiedniego sprzętu, infrastruktury i wiedzy trenerskiej nie wszędzie bywa taki sam. Chcemy to zmienić! Dlatego będziemy wspierać 100 Klubów Sportowych Orange, które integrując poprzez sport, mają szansę stać się centrum życia lokalnych społeczności.

Od kilku lat wyrazem naszego zaangażowania w ważne społecznie wydarzenia jest nieodpłatne udostępnianie charytatywnych numerów SMS, służących zbiórkom pieniędzy. Całość wpływów jest przekazywana organizacjom społecznym. Wśród organizacji, którym pomagamy w zbiórce funduszy są m.in.: WOŚP, Caritas, Fundacja Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, Fundacja Ewy Błaszczyk „Akogo?”, Fundacja TVN, Fundacja POLSAT i wiele innych.