jak wprowadzić zgłoszenie uszkodzenia usług stacjonarnych

DrukujEXPORTUJ PDF

Korzystając z formularza zgłoszenia uszkodzenia technicznego poprzez Orange On-line zgłosisz problemy z telefonem stacjonarnym, neostradą lub telewizją.

Krok 1

Zaloguj się do swojego konta na portalu i kliknij kontakt.

Krok 2

Wybierz opcję zgłoś uszkodzenie.

Krok 3

Potwierdź wybór - kliknij zgłoś.

Krok 4

Wypełnij formularz wypełniając kolejne pola w formularzu.

Krok 5

Uzupełnij dane i kliknij dalej.

Jeżeli wpisałeś inny adres e-mail, niż ten, który jest przypisany do Twojego konta (w sekcji podsumowanie > moje dane > zgody), pojawi się poniższy komunikat.

Jeżeli klikniesz nie, podany w zgłoszeniu adres będzie wykorzystany jedynie do kontaktu w przypadku tego konkretnego zgłoszenia.

Przy wyborze tak, adres w sekcji moje dane zostanie zmieniony na ten podany w zgłoszeniu.

Krok 6

Otrzymasz podsumowanie i potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia, które możesz wydrukować. Na podany w formularzu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość ze szczegółami zgłoszonego uszkodzenia.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się wystarczające?
wirtualny doradcazdalny dostęp