jak wprowadzić zgłoszenie uszkodzenia usług stacjonarnych

DrukujEXPORTUJ PDF

Krok 1

Zaloguj się do swojego konta na portalu orange.pl i kliknij kontakt.

Krok 2

Wybierz usługę której dotyczy problem (telefon, neostrada, telewizja) i kliknij zgłoś uszkodzenie.

Krok 3

Potwierdź wybór - kliknij zgłoś.

Krok 4

Wypełnij formularz i kliknij wykonaj pomiar.

Krok 5

Poczekaj na wynik pomiaru i kliknij dalej.

Krok 6

Wpisz szczegóły uszkodzenia, np. czynności jakie wykonałeś, od kiedy występuje usterka itp. Im więcej szczegółów podasz tym lepiej. Kliknij dalej.

Krok 7

Uzupełnij zgłoszenie i kliknij dalej.

Krok 8

Jeżeli wpisałeś inny adres e-mail, niż ten, który jest przypisany do Twojego konta (w sekcji podsumowanie > moje dane > zgody), pojawi się poniższy komunikat.

Jeżeli klikniesz nie, podany w zgłoszeniu adres będzie wykorzystany jedynie do kontaktu w przypadku tego konkretnego zgłoszenia.

Przy wyborze potwierdzam, adres w sekcji moje dane zostanie zmieniony na ten podany w zgłoszeniu.

Krok 9

Gotowe! Zgłoszenie zostało wysłane.

Krok 10

W każdej chwili możesz sprawdzić numer zgłoszenia oraz jego status logując się do orange on-line i wybierajac zakładkę stan zamówienia i zleceń > zgłoszone uszkodzenia i reklamacje.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się wystarczające?
wirtualny doradcazdalny dostęp