NFC Pass

NFC Pass

UWAGA! Informujemy, że usługa NFC Pass została wyłączona z dniem 30/09/2017, z powodu wycofania przez ostatni bank („Dostawcę Usług”) wsparcia dla usługi. Od tego dnia do usługi nie mogą przystąpić nowi użytkownicy i nie jest możliwe instalowanie nowych płatniczych kart bankowych przez dotychczasowych użytkowników. Nie wpłynie to na korzystanie przez ciebie z innych usług i nie wymaga kontaktu z Doradcą.

Jednocześnie, po zamknięciu usługi NFC Pass 30/09/17, użytkownicy nadal mogą płacić zbliżeniowo w sklepach uprzednio zainstalowanymi kartami płatniczymi banków Orange Finanse, mBank i ING, na warunkach określonych przez bank – wydawcę karty.

jak działają płatności zbliżeniowe telefonem z NFC Pass?

1
wybierz swoje produkty lub usługi
2
zbliż telefon do czytnika kart płatniczych
(bez uruchomienia aplikacji i połączenia z internetem)
3
płatność powyżej 50 zł zatwierdź kodem PIN

informacje dodatkowe

bezpieczeństwo
W przypadku zgubienia lub kradzieży telefonu zadzwoń do nas jak najszybciej, abyśmy mogli zablokować Twoją kartę SIM w celu uniemożliwienia wykonywania z niej połączeń. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta firmy Orange pod numerem *100 (Klienci indywidualni) lub *600 (Klienci biznesowi).

Jeżeli twoja karta SIM będzie zalogowana do sieci, zablokujemy wszystkie usługi związane z Orange, jednakże aby zablokować zbliżeniowe karty NFC oraz np. dostęp do bankowości, musisz skontaktować się z Twoimi Dostawcami Usług.
dokumenty do pobrania
Regulamin usługi dodatkowej NFC Pass. został odwołany z dniem 30/09/2017.
Regulamin NFC Pass Regulamin NFC Pass dla osób niedowidzących

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?