rejestracja w ofercie na kartę

rejestracja w ofercie na kartę

DrukujEXPORTUJ PDF

Rejestracja w ofercie na kartę polega na przypisaniu Twoich danych osobowych do numeru w ofercie na kartę.

Rejestracja danych jest bezpłatna.

Krok 1

Zgodnie z ustawą Prawo Telekomunikacyjne, rejestracja w ofercie na kartę jest realizowana wyłącznie w salonach sprzedaży za pomocą formularzy rejestracyjnych.

Aby zarejestrować dane udaj się do Salonu Orange. Listę salonów, w których możesz dokonać rejestracji znajdziesz tutaj.

Udając się do salonu zabierz ze sobą:

  • dowód osobisty oraz
  • telefon wraz z kartą SIM, którą chcesz zarejestrować.

Krok 2

W Salonie Orange otrzymasz formularz rejestracyjny. Czytelnie go wypełnij i podpisz.

Prawidłowo wypełniony formularz powinien zawierać:

  • Twój numer telefonu
  • numer karty SIM
  • Twój numer PESEL
  • imię i nazwisko
  • adres (miejscowość, ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy)
  • Twój czytelny podpis.

Krok 3

Po wypełnieniu formularza, pracownik salonu zweryfikuje Twoje dane z dokumentem tożsamości, sprawdzi numer telefonu, a następnie dokona rejestracji w systemie.

 

Oferta Zetafon

  • jeśli korzystasz z numeru w ofercie Zetafon, który został podłączony do 13 sierpnia 2009 włącznie, to posiadasz uprawnienia takie, jak Klient oferty na abonament (nie musisz się rejestrować ani potwierdzać swoich danych z umowy, aby skorzystać z dodatkowych uprawnień)
  • jeśli korzystasz z numeru w ofercie Zetafon, który został podłączony w okresie od 14 sierpnia 2009 do 23 maja 2011 włącznie, to posiadasz uprawnienia takie, jak Klient oferty na kartę (powinieneś się zarejestrować lub potwierdzic swoje dane z umowy Zetafon, aby skorzystać z dodatkowych uprawnień)
  • jeśli korzystasz z numeru w ofercie Zetafon, który został podłaczony w okresie od 14 sierpnia 2009 do 20 lipca 2010 włącznie i potwierdziłeś już swoje dane w okresie od 20 lipca 2010 do 23 maja 2011, to posiadasz uprawnienia takie, jak Klient oferty na abonament (nie musisz się rejestrować ani potwierdzać swoich danych z umowy, aby skorzystać z dodatkowych uprawnień)
  • jeśli korzystasz z numeru w ofercie Zetafon, który został podłączony do sieci po 24 maja 2011 włącznie, to posiadasz uprawnienia takie, jak Klient oferty na abonament (nie musisz się rejestrować ani potwierdzać swoich danych z umowy, aby skorzystać z dodatkowych uprawnień)

 


Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?