rezygnacja z usług stacjonarnych

rezygnacja z usług stacjonarnych

DrukujEXPORTUJ PDF

Datę końca umowy na usługi stacjonarne, sprawdzisz na swojej umowie. Sprawdź, jakie masz możliwości, kiedy Twoja umowa na usługi stacjonarne w Orange dobiega końca.

jak przedłużyć umowę?

  • zaloguj się do serwisu Orange On-line, a następnie wejdź w zakładkę oferta dla Ciebie
  • zadzwoń pod numer 510 100 100 (opłata zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz) i skontaktuj się z doradcą, który przygotuje dla Ciebie najkorzystniejszą ofertę
  • udaj się do salonu Orange, w którym pracownik salonu przedstawi ofertę przygotowaną dla Ciebie

jak złożyć rezygnację?

Rezygnacja z usług stacjonarnych musi mieć formę pisemną. Przygotuj pismo, które powinno zawierać następujące informacje:
  • imię i nazwisko właściciela usługi
  • numer telefonu lub usługi
  • numer ewidencyjny, który znajduje się na fakturze
  • data wypowiedzenia usługi dla umów podpisanych na czas nieokreślony - zgodnie z Regulaminem umowa może być rozwiązana w każdym czasie, z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia i ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego
Pismo możesz zostawić w Salonie Orange lub przesłać na adres:
Orange Polska S.A
ul. Jagiellońska 34
96-100 Skierniewice
Rezygnacja z usług musi być złożona przez właściciela lub osobę pisemnie upoważnioną przez właściciela.
Jeśli podjąłeś decyzję o rezygnacji z usług Orange, nie zapomnj o konieczności zwrotu użytkowanego modemu Livebox/Funbox oraz dekodera telewizyjnego w terminie 14 dni od daty wejścia w życie rezygnacji. Brak zwrotu sprzętu udostępnionego do korzystania z usług Orange Polska skutkuje wystawieniem noty obciążeniowej.

Pamiętaj: Opłacenie noty nie powoduje przeniesienia prawa własności do sprzętu, co oznacza, że w żadnym wypadku nie można nim dowolnie dysponować tj. użyczać osobom trzecim lub wprowadzać do obrotu np. poprzez wystawianie do sprzedaży na portalach aukcyjnych i ogłoszeniowych.

jak zwrócić sprzęt?

Sprzęt, który zwracasz do Orange powinien być kompletny, bez uszkodzeń mechanicznych i odpowiednio zabezpieczony przed zniszczeniem.
Masz do wyboru następujące możliwości zwrotu:

  • bezpłatny zwrot poprzez Paczkomaty InPost

Wejdź na stronę szybkiezwroty.pl/orange i wypełnij formularz. Podaj adres mailowy, na który zostanie wysłane potwierdzenie oraz numer telefonu, na który otrzymasz SMS-em kod niezbędny do nadania paczki. Spakuj sprzęt w jedną paczkę, umieść na niej swoje dane a następnie zanieś do Paczkomatu. Jeśli wymiary paczki przekraczają 8 x 38 x 64 cm, wybierz na Paczkomacie opcję otwarcia większej skrzynki.
Listę Paczkomatów znajdziesz tutaj.

  • samodzielna wysyłka do Orange


Przesyłkę zabezpieczoną przed zniszczeniem i opisaną Twoimi danymi odeślij na adres:

Zwrot Detaliczny Orange, Ceva Logistics
ul. Południowa 2
05-850 Ołtarzew
z dopiskiem "Zwrot dzierżawionych sprzętów"


  • zwrot do najbliższego salonu Orange.

jak anulować rezygnację?

Jeżeli zleciłeś już rezygnację, a zdecydowałeś się nadal korzystać z usług Orange, możesz anulować rezygnację. W tym celu:
  • zaloguj się do swojego konta w Orange On-line i sprawdź, czy masz możliwość anulowania swojej rezygnacji on-line lub
  • wypełnij formularz anulowania rezygnacji i złóż go w najbliższym salonie albo prześlij faksem pod numer, który poda Ci doradca – opiekun Twojej sprawy. Wypełniony formularz możesz także przesłać pocztą na adres:

    Orange Polska S.A.
    ul. Jagiellońska 34
    96-100 Skierniewice
Pamiętaj: pismo powinno dotrzeć do nas przed ustaloną datą wyłączenia usługi.
W razie pytań, zadzwoń pod numer 801 505 505 (opłata zgodnie z cennikiem oferty, z której korzystasz), gdzie uzyskasz dodatkowe informacje i pomoc w sprawie wycofania złożonej rezygnacji.
Czy informacje zawarte w artykule okazały się wystarczające?
wirtualny doradcazdalny dostęp