Menu główne

Nowa faktura dla firm

Nowa faktura dla firm

Zmieniamy system informatyczny do wystawienia faktur. Co to oznacza dla Twojej firmy?
Twoja firmowa faktura może przyjść później, ponieważ zmienił się termin jej wystawienia.
Termin płatności Twojej firmowej faktury został dostosowany do terminu jej wystawienia. Twój termin płatności nadal wynosi 14 dni od daty jej wystawienia.
Otrzymałeś nowy numer rachunku do wpłat za usługi stacjonarne Orange oraz nowy numer ewidencyjny klienta biznesowego.
Wyjątkowo kwota tej faktury firmowej może być wyższa, ponieważ może obejmować dłuższy o kilka dni okres świadczenia usług.

Zmiany zdarzają się od czasu do czasu

Zmieniliśmy system informatyczny do wystawiania faktur. Twoje dane zostały bezpieczenie przeniesione
do nowego systemu. Zobacz, co to oznacza dla Ciebie i Twojej firmy?
  • Nowy numer ewidencyjny klienta biznesowego
    Zmiana numeru ewidencyjnego może mieć znaczenie przy logowaniu się na stronie www.orange.pl lub w kontakcie z naszą infolinią.
  • Nowy numer rachunku do wpłat
    Pamiętaj, aby dokonywać wpłaty na nowy numer rachunku do wpłat. Jeżeli korzystasz z polecenia zapłaty lub zlecenia stałego, płatności będą realizowane bez zmian. Upewnij się tylko, że w nowym terminie płatności na Twoim koncie bankowym znajduje się odpowiednia ilość środków pieniężnych.
  • Nowy termin wystawiania faktury
    W nowym systemie faktury za usługi stacjonarne będą wystawiane zawsze konkretnego dnia miesiąca, może to być 1, 6, 10, 14, 19 lub 26 dzień miesiąca.
  • Nowy termin płatności
    Nie obawiaj się, że nie zdążysz zapłacić na czas Twój termin płatności nadal będzie wynosił 14 dni od nowej daty wystawienia faktury.
  • Kwota pierwszej faktury
    Może być ona wyższa, ponieważ może obejmować dłuższy o kilka dni okres świadczenia usług. Kolejne faktury dotyczyć będą już tylko jednego miesięcznego okresu rozliczeniowego.

Numer Rachunku do wpłat

Nowa faktura będzie zawierała nowy numer rachunku do wpłat. Sprawdź na fakturze, pod kwotą do zapłaty, z jakiej formy płatności korzystasz. Jeśli jest to:
Polecenie zapłaty
Płatności będą realizowane bez zmian, upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.
Z konta
Płatności będą realizowane bez zmian. Upewnij się, że masz środki na rachunku w nowym terminie płatności.
Przelew
Pamiętaj, aby dokonać przelewu na nowy rachunek.
Gotówka
Pamiętaj, aby dokonać wpłaty na nowy rachunek.

Terminy i płatności

Sprawdź termin wystawienia Twojej nowej faktury. Wybierz ten sam dzień poniżej, aby zobaczyć za jaki okres świadczenia usług została wystawiona pierwsza nowa faktura. Możesz również sprawdzić, za jaki okres będzie wystawiona kolejna:
  • Wybierz dzień:
  • 1
  • 6
  • 10
  • 14
  • 19
  • 26

Numer ewidencyjny klienta biznesowego

Zmiana numeru ewidencyjnego może mieć dla Ciebie znaczenie, gdy:
Kontaktujesz się z infolinią Orange
do identyfikacji kilenta powinieneś podać nowy numer ewidencyjny
Rejestrujesz się na portalu orange.pl

FAQ

Jeśli masz dodatkowe pytania to odpowiedzi na nie znajdziesz poniżej:

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?