Jak skorygować dane firmy?

DrukujEXPORTUJ PDF

Niepoprawne dane na fakturze

Sprawdź czy dane Twojej firmy zapisane na Twojej umowie są prawidłowe. Jeśli umowa zawiera poprawne dane, a błąd widzisz tylko na fakturze:

  • Zadzwoń pod numer *600 lub 510600600 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem).
Dane na Twojej fakturze zostaną poprawione.

Niepoprawne dane na umowie

Jeśli błędne dane znajdują się na umowie, wyślij pismo faksem pod numer 22 588 78 83. Pamiętaj, aby uwzględnić w piśmie:

  • Numer telefonu lub numer konta abonenckiego
  • Dane, które należy zmienić
  • Twój podpis i pieczątkę firmy

Po wprowadzeniu zmian, Orange wyśle do Ciebie poprawioną umowę.

Jeśli Twoje dane na fakturach firmowych były nieprawidłowe, możesz uzyskać fakturę korygującą w ciągu 12 miesięcy od daty wystawienia faktury, na której pojawił się błąd.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?