Menu główne

Co to jest i jak korzystać z kodu abonenckiego?

Kod abonencki to Twój indywidualny numer, który przyda Ci się do zatwierdzania niektórych zmian na Twoim koncie w Mój Orange, a także przy kontakcie z Biurem Obsługi Klienta.

 





Kod abonencki może być ustawiony dla:

  • Kontraktu – czyli dla konkretnego numeru telefonu
  • Konta – jeśli masz więcej numerów i zarządzasz nimi z jednego konta, ustalasz dodatkowo kod abonencki, który pozwala Ci na dokonywanie zmian na wszystkich numerach przypisanych do Twojego konta.

 

Gdzie znajdę kod abonencki?

Informację o Twoim kodzie abonenckim znajdziesz na swojej umowie.

Jeśli przy jej podpisywaniu nie ustaliłeś własnej kombinacji od 4 do 8 cyfr, kodem abonenckim jest 6 ostatnich cyfr Twojego kodu PUK.

 

Jak zmienić kod abonencki?

Wybierz najwygodniejszy dla Ciebie sposób, aby zmienić kod abonencki dla konta:

  • W Mój Orange - zaloguj się do swojego konta i w zakładce "moje dane" znajdź sekcję "zabezpieczenia" i zmień kod
    Zmień kod abonencki
  • Zadzwoń pod numer *600 lub 510 600 600 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz)

 

Jeśli chcesz zmienić kod abonencki dla kontraktu:

  • Zadzwoń pod numer *600 lub 510 600 600 (opłata za połączenie zgodna z cennikiem oferty, z której korzystasz)

 

Jak odzyskać kod abonencki dla konta?

  • W Mój Orange - zaloguj się do swojego konta,  w zakładce "moje dane" znajdź sekcję "zabezpieczenia" i wybierz opcję
    Przypomnij kod abonencki
  • Wypełnij formularz i ustal nowy kod abonencki
Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?