Jak potwierdzić wpłatę?

DrukujEXPORTUJ PDF

Jeśli chcesz potwierdzić wpłatę:

  • zadzwoń do Automatycznego Biura Obsługi Klienta pod numer *500 - postępuj zgodnie z informacjami głosowymi i zgłoś dokonanie wpłaty (połączenie płatne zgodnie z cennikiem)
  • wyślij e-mail na adres windykacja@orange.com - w temacie wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i dodaj załącznik z zeskanowanym potwierdzeniem wpłaty, po zarejestrowaniu w systemie potwierdzenia wpłaty, wyślemy smsa potwierdzającego.
  • wyślij MMS pod nr 4444 (opłata jak za standardowy MMS) - w temacie wiadomości wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i dołącz zdjęcie prezentujące całość lub fragment faktury z widoczną kwotą faktury oraz pieczątką potwierdzającą wpłatę

Pamiętaj

Potwierdzenia wpłat są realizowane zgodnie z kolejnością i ilością zgłoszeń danego dnia.

Jeśli na Twoim koncie jest włączona blokada usług

W przypadku, gdy na Twoim koncie została założona blokada windykacyjna, aby ją zdjąć zaloguj się do Mój Orange. Na swoim koncie pojawi się komunikat o zablokowanych usługach, znajdziesz tam link do zdjęcia blokady.

Jeżeli Twoje usługi mobilne zostały zablokowane (zarówno na połączenia wychodzące jak i przychodzące) przywrócenie ich świadczenia będzie możliwe w ciągu 24 godzin od całkowitej wpłaty należności i zaksięgowania jej na rachunku bankowym Orange Polska.

W każdym przypadku zdjęcie blokady komunikowane jest SMS-em potwierdzającym. Kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta nie jest konieczny.

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?