ekofaktura dla klientów usług mobilnych

DrukujEXPORTUJ PDF

Ekofaktura to usługa polegająca na rezygnacji z otrzymywania faktury w formie papierowej, dzięki czemu chronisz środowisko i masz wpływ na zredukowanie zużycia papieru.
Nie oznacza to jednak, że nie masz dostępu do swoich faktur. W każdej chwili elektroniczny obraz faktury wraz z załącznikami możesz pobrać na Orange on-line w sekcji Płatności (dostęp po podaniu kodu abonenckiego).

Ekofaktura, czyli elektroniczny obraz faktury, jest respektowany i może służyć do rozliczeń z urzędem skarbowym.

Ekofakturę możesz  włączyć dzwoniąc do Orange Biura Obsługi Klienta pod numer:
*600  lub  510600600 dla Kientów Biznesowych (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie).

  • Gdzie mogę sprawdzić kwotę swojej faktury i numer konta bankowego?

    Jeśli nie znasz kwoty faktury i numeru konta bankowego do wpłaty, sprawdzisz je:

    • logując się do Orange On-line
    • dzwoniąc do Orange Automatycznego Biura Obsługi Klienta pod numer *500 (opłata zgodna z cennikiem)

    Na Orange On-line możesz również bezpłatnie pobrać obraz faktury.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy mogę samodzielnie sprawdzić kwotę swojej faktury?

    W każdej chwili możesz bezpłatnie sprawdzić swoje faktury na www.orange.pl. Zaloguj się do Orange On-line i przejdź do sekcji płatności.

    Po zalogowaniu:

    • sprawdzisz informacje o kwocie faktury, terminie płatności i numerze rachunku do przelewu,
    • obejrzysz i pobierzesz faktury, rachunki szczegółowe oraz wykaz połączeń z 12 ostatnich miesięcy.

    Pamiętaj, że jeśli jesteś klientem oferty mix nie będziesz miał możliwości pobrania rachunku szczegółowego na Orange On-line. Możesz sprawdzić bezpłatnie swoje połączenia do 3 miesięcy wstecz, korzystając z zakładki bieżące połączenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób opłacać ekofakturę?

    Jest kilka rozwiązań, najwygodniejsze z nich to skorzystanie z usługi Polecenie Zapłaty (link), dzięki której opłata za rachunki pobierana jest automatycznie z Twojego konta bankowego.

    Możesz również:

    • dokonać wpłaty w salonie Orange, wystarczy, że podasz numer telefonu lub konto, którego dotyczy wpłata
    • znając kwotę faktury oraz swój indywidualny numer konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty (znajduje się on na każdej Twojej fakturze), możesz dokonać płatności przez przelew internetowy, w banku, na poczcie.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
Czy informacje zawarte w artykule okazały się wystarczające?
wirtualny doradcazdalny dostęp