Brak możliwości nawiązania połączenia

DrukujEXPORTUJ PDF
Komunikat "brak możliwości nawiązania połączenia" występuje, gdy karta SIM nie łączy się z siecią w momencie próby nawiązania połączenia z internetem. Przyczyną może być błąd lub uszkodzenie karty SIM albo modemu, którego używasz. Aby to sprawdzić wykonaj tzw. test krzyżowy.
Krok 1
Aby wykonać test krzyżowy przełóż kartę SIM z modemu do telefonu. Sprawdź czy po uruchomieniu telefonu nie pojawia się komunikat brak karty SIM lub włóż kartę SIM. Jeśli błędy karty nie występują sprawdź czy można nawiązać połączenie z internetem w telefonie używając karty SIM z modemu np. spróbuj połączyć się z Orange World (strony: wap.orange.pl lub mobile.orange.pl).
Krok 2
Włóż do modemu kartę SIM, którą pierwotnie miałeś w telefonie i sprawdź czy po podłączeniu modemu na swoim komputerze możesz za pośrednictwem tej karty połączyć się z internetem.
Krok 3
Jeśli po wykonaniu testu (przełożeniu kart) nie możesz połączyć się z internetem w telefonie, natomiast bez problemu nawiązujesz połączenie internetowe przez modem - udaj się do salonu Orange, gdyż karta SIM, której używasz jest uszkodzona.

Jeśli natomiast po wykonaniu testu (przełożeniu kart) możesz połączyć się z internetem w telefonie, natomiast nie możesz połączyć się przez modem może to wskazywać na uszkodzenie modemu lub problem z Twoim komputerem. Spróbuj podłączyć modem do innego komputera, jeśli tam również nie będzie można nawiązać połączenia - oddaj modem do przeglądu serwisowego. Listę serwisów danego producenta znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta modemu. Możesz się także zgłosić do salonu Orange.

Krok 4
Jeśli po wykonaniu testu (przełożeniu kart) nie udaje się nawiązać połączenia z internetem, zarówno za pośrednictwem telefonu jak i modemu, skontaktuj się z numerem *800 lub 510800800 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie) w celu zgłoszenia problemu po stronie sieci.

Natomiast jeśli po wykonaniu testu (przełożeniu kart) możesz połączyć się z internetem zarówno z telefonu jak i z modemu to najprawdopodobniej wystąpiły chwilowe utrudnienia, po ponownej zamianie kart z nawiązaniem połączenia nie powinno być problemu. 

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?