Orange On-line

DrukujEXPORTUJ PDF
Poznaj Orange Online

Orange On-line to bezpłatny serwis na www.orange.pl, dzięki któremu możesz w szybki i prosty sposób zarządzać swoim kontem oraz usługami w Orange. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie, a uzyskasz dostęp do wszystkich informacji dotyczących Twojego rachunku, usług oraz planu taryfowego.

Zarejestruj się w usłudze Orange On-line i korzystaj z niej bezpłatnie.
Aplikacja jest dostępna po zalogowaniu poprzez zabezpieczoną stronę www.
Aktywacja usług wymaga dodatkowej autoryzacji, może to być hasło przesłane smsem na Twój numer lub Twój kod abonencki.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
  • Jak w Orange On-line mogę pobrać obraz faktury jeśli korzystam z oferty Orange Freedom Pro?

    Zaloguj się na portalu orange.pl. Dane do zalogowania (login i hasło) znajdziesz na swojej umowie. Pamiętaj, że aby się zalogować należy wpisać login a nie cały adres e-mail (np. cdmxxxxxx a nie cdmxxxxxx@orange.pl). Podczas pierwszego logowania masz również możliwość ustalenia swojego hasła, którego chcesz używać.

    Jeśli podczas rejestracji pojawi się komunikat: numer telefonu jest bez uprawnień lub brak numeru reprezentanta, to oznacza to, że podczas podpisywania umowy nie podałeś numeru kontaktowego na komórkę lub też podałeś numer stacjonarny. W takiej sytuacji skontaktuj się z Orange Biurem Obsługi Klienta w celu uzupełnienia tego numeru.

    Jeśli zalogowałeś się na portalu orange.pl wybierz link Orange On-line. Wejdź w zakładkę płatności, a następnie w historię faktur. Wybierz opcję pobierz klikając odnośnik przy danej fakturze, którą chcesz pobrać i wybierz z rozwijanej listy faktura i rachunek szczegółowy. Po wygenerowaniu rachunek będzie dostępny w sekcji dokumenty do pobrania. Plik z rachunkiem w formacie PDF możesz zapisać na swoim dysku.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange On-line mogę sprawdzić z jakiego planu taryfowego korzystam?
    Po zalogowaniu się na portal wybierz link Orange On-line,  zostaniesz skierowany na stronę podsumowanie, gdzie będziesz mógł zobaczyć nazwę planu taryfowego z którego obecnie korzystasz.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange on-line sprawdzić bieżące połączenia?

    Po zalogowaniu się na portal wybierz na stronie głównej opcję moje połączenia. Na numer telefonu, którego bieżące połączenia chcesz sprawdzić otrzymasz wiadomość SMS z hasłem. Po autoryzacji będziesz mógł sprawdzić swoje połączenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy w zakładce połączenia na Orange On-line mogę zmienić sposób prezentacji połączeń?
    Tak. Możesz zmieniać prezentację listy tak, aby dostosować ją do swoich potrzeb. Możesz:
    • zmienić zakres dat od/do
    • wyświetlić ilość prezentowanych połączeń na stronie
    • wyświetlić połączenia na wskazany numer
    • ograniczyć połączenia do wybranej kwoty
    • ograniczyć połączenia względem operatora (Orange, stacjonarne, wszystkie, specjalne np. 0700)
    • ograniczyć względem typu połączenia (głosowe, SMS/MMS, wideo, pobranie produktu Orange World)
    • sortować listę
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jakie możliwości daje mi zakładka podsumowanie w Orange on-line?

    Zakładka podsumowanie prezentuje model telefonu używany przez Ciebie i Twój plan taryfowy. Zakładka ta daje również możliwość włączenia blokady połączeń w razie kradzieży telefonu, zmiany planu taryfowego, szybki dostęp do aplikacji ustaw swój telefon oraz przejścia do innych numerów na Twoim koncie. W tym miejscu możesz również zmienić swój adres korespondencyjny, a także swoje hasło do Orange On-line i kod abonencki.

    Jeśli jesteś posiadaczem oferty abonamentowej i jesteś uprawiony do przedłużenia umowy, będziesz mógł to zrobić za pomocą zakładki zostań z Orange.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak długo jest ważne hasło sesji?

    Hasło sesji jest ważne 10 minut. Jeżeli nie wykonujesz przez ten czas żadnych operacji, to będziesz musiał się ponownie zalogować do Orange On-line.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób wyświetlić tylko aktywne usługi na moim numerze?

    W zakładce usługi możesz dowolnie zarządzać swoimi usługami. Są one pogrupowane tematycznie np. usługi dotyczące połączeń, blokady itp. Przy każdej z tych grup znajdziesz informację ile usług się w niej znajduje oraz ile z nich jest włączonych na Twoim numerze. Klikając w daną grupę pokaże Ci się zestaw usług ogólnie dostępny w tej grupie. Zwróć uwagę czy nie masz założonego filtra w pasku "pokaż usługi", w którym dostępne są następujące opcje:

    • wszystkie (pokażą się wszystkie usługi włączone i nie włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • aktywne (pokażą się wszysktie usługi włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • nieaktywne (pokażą się wszystkie usługi nie włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • w trakcie zmian (pokażą się wszystkie usługi z danej grupy usług, których włączenie zleciłeś, ale jeszcze nie działają na Twoim)

    Aby wyświetlić tylko usługi włączone na Twoim numerze, zaznacz wszystkie grupy usług a w pasku "pokaż usługi" zaznacz opcję "aktywne"

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jakie zmiany można wprowadzić przez Orange On-line?

    Dzięki Orange On-line w prosty i szybki sposób uzyskasz informacje o swoim koncie abonenckim i numerach, które na nim posiadasz.

    Możesz również:

    • włączać lub wyłączać usługi
    • sprawdzić i zmienić plan taryfowy
    • sprawdzić kwotę do wykorzystania na rozmowy oraz na wiadomości SMS, MMS
    • zmienić adres do korespondencji
    • doładować swój lub dowolny inny numer na kartę
    • sprawdzić swój rachunek szczegółowy i fakturę wraz z wykazem połączeń do 12 miesięcy wstecz
    • sprawdzić połączenia wykonane w bieżącym okresie rozliczeniowym
    • skontaktować się z BOK
    • zablokować możliwość wykonywania połączeń w razie kradzieży telefonu
    • przedłużyć umowę, jeśli posiadasz ofertę na abonament

    Aby móc skorzystać ze wszystkich możliwości Orange On-line musisz posiadać kod abonencki.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy korzystanie z Orange On-line jest płatne?


    Samo korzystanie z Orange On-line nie jest płatne. Płatna natomiast może być aktywacja niektórych usług zgodnie z cennikiem.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange On-line mogę pobrać obraz faktury i rachunek szczegółowy?

    Po zalogowaniu się na portal, wybierz link Orange On-line. Wejdż w zakładkę płatności, a następnie w historię faktur. Wybierz opcję pobierz klikając odnośnik przy danej fakturze, którą chcesz pobrać i wybierz z rozwijanej listy faktura i rachunek szczegółowy. Po wygenerowaniu rachunek będzie dostępny w sekcji dokumenty do pobrania. Plik z rachunkiem w formacie PDF możesz zapisać na swoim dysku.

    Jest on dostępny na Orange On-line przez 24 godziny.

    Klienci korzystający z ofert na kartę oraz mix nie mają możliwości pobrania rachunku szczegółowego na Orange On-line. Mogą oni sprawdzić swoje połączenia do 3 miesięcy wstecz korzystając z zakładki bieżące połączenia.

    Zamówiony w ten sposób rachunek szczegółowy jest bezpłatny.

    Czy te informacje okazały się przydatne?