korzystaj z gwarancji

korzystaj z gwarancji

DrukujEXPORTUJ PDF

co przygotować?

Przed oddaniem telefonu na gwarancję, przygotuj potrzebne dokumenty:

  • ważną kartę gwarancyjną
  • dowód zakupu (w zależności od zapisu na karcie gwarancyjnej może to być paragon, faktura lub umowa o świadczenie usług)

jak reklamować?

w serwisie producenta

Jeśli zależy Ci na szybkiej naprawie wadliwego urządzenia, możesz oddać je bezpośrednio do serwisu producenta. Listę autoryzowanych punktów serwisowych znajdziesz na swojej karcie gwarancyjnej.

w salonie Orange

Udaj się do salonu Orange, w którym kupiłeś urządzenie. Pracownik salonu sprawdzi kartę gwarancyjną oraz numer IMEI urządzenia. Po zweryfikowaniu, otrzymasz potwierdzenie złożenia reklamacji - będzie Ci potrzebne przy odbiorze naprawionego urządzenia. Wszelkie informacje na temat terminu naprawy w ramach gwarancji znajdziesz na swojej karcie gwarancyjnej.

Naprawione urządzenie będziesz mógł odebrać w tym samym salonie Orange. Czas oczekiwania na naprawę w ramach gwarancji zależy od producenta.

Poznaj ofertę

Czy informacje zawarte w artykule okazały się wystarczające?
wirtualny doradcazdalny dostęp