opóźniona płatność za usługi mobilne

opóźniona płatność za usługi mobilne

DrukujEXPORTUJ PDF

Termin płatności w Orange to 14 dni licząc od daty wystawienia faktury. Twoja wpłata powinna więc dotrzeć na Twoje indywidualne konto w Orange w tym właśnie terminie. Pamiętaj, że za dzień wpłaty uznaje się dzień zaksięgowania należności na koncie i że zgodnie z regulaminem, za każdy dzień zwłoki będą naliczane odsetki.

Jeśli zapłata za fakturę będzie opóźniona, to do czasu uregulowania zaległości na Twoim numerze może również zostać włączona blokada połączeń wychodzących. 

Jeśli Twój numer ma zablokowane połączenia wychodzące to najszybszym sposobem na wznowienie usług telekomunikacyjnych jest wpłata w Salonie Orange. Listę salonów znajdziesz tutaj>>>.

Jeśli nie masz możliwości wpłaty w Salonie Orange, skorzystaj z innych sposobów potwierdzenia dokonanej wpłaty.

Zadzwoń do automatycznego Biura Obsługi Klienta pod nr *500 i postępując zgodnie z informacjami głosowymi na IVR samodzielnie zdejmij blokadę.

Potwierdzenie wpłaty możesz także wysłać:

  • e-mailem na adres windykacja@orange.com - w temacie wiadomości wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i jako załącznik dodaj zeskanowane potwierdzenie wpłaty
  • faxem pod numer 22 5887888
  • poprzez MMS pod nr 4444 (opłata zgodna z cennikiem jak za standardowy MMS) - MMS-a z potwierdzeniem wpłaty możesz wysłać z telefonu Orange lub innego operatora, w temacie wiadomości MMS wpisz numer telefonu, którego dotyczy wpłata i dołącz zdjęcie prezentujące całość lub fragment faktury z widoczną kwotą faktury oraz pieczątką potwierdzającą wpłatę

Potwierdzenia wpłat są realizowane zgodnie z kolejnością i ilością zgłoszeń danego dnia.


Pamiętaj, że każdy klient ma swój osobisty numer rachunku bankowego na który dokonuje płatności. Znajdziesz go m.in. na swojej fakturze za usługi. Jeśli korzystasz z usług mobilnych lub stacjonarnych świadczonych przez Orange to płatności za nie powinieneś regulować oddzielnie, zgodnie z podanymi na fakturach numerami rachunków bankowych.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
  • Jaki jest numer konta bankowego do wpłat za faktury?

    Każdy klient ma swój osobisty numer konta bankowego, na które reguluje płatnosci. Numer konta sprawdzisz:

    • logując się do Orange On-line (jeżeli nie posiadasz jeszcze loginu i hasła zarejestruj się) w sekcji Płatności, konieczne będzie podanie kodu abonenckiego, by sprawdzić informację
    • dzwoniąc pod nr * 500 (opłata zgodna z cennikiem), z menu głównego wybierz 1 (płatności) a następnie 3 (kwota faktury), lektor poprosi Cię o podanie kodu abonenckiego - będziesz miał możliwość wybrania opcji jednorazowego powiadomienia przez SMS o kwocie faktury i numerze konta bankowego

     

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Zgubiłem fakturę za usługi telekomunikacyjne. W jaki sposób mogę ją zapłacić?
    Jeśli zgubiłeś swoją fakturę za usługi telekomunikacyjne możesz skorzystać z następujących rozwiązań:
    • dokonaj wpłaty w salonie Orange - wystarczy, że podasz numer telefonu lub konto, którego dotyczy wpłata
    • płatność przez internet, w banku lub na poczcie - wystarczy że znasz kwotę faktury oraz swój indywidualny numer konta bankowego, na który należy dokonać wpłaty (znajduje się on na każdej Twojej fakturze).Jeśli nie znasz kwoty swojej faktury, sprawdź ją:
      • dzwoniąc pod nr *500 (opłata zgodna z cennikiem)  i postępując zgodnie z informacjami na IVR sprawdź informacje o kwocie ostatniej fakutry. Pod tym numerem możesz także sprwdzić informacje o zaleglym saldzie, zamowić duplikat, oraz poprosić o sms-a z numerem konta bankowego do wpłaty;
      • logując się na swoje konto na poratlu Orange.pl. Po zalogowaniu możesz również bezpłatnie pobrać obraz faktury
    • Możesz także zamówić duplikat faktury dzwoniąc do Orange Biura Obsługi Klienta pod nr *100 lub numer telefonu 510 100 100-klient indywidualny (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie). Pamiętaj, że wysyłka duplikatu faktury jest płatna zgodnie z cennikiem usług.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Dlaczego otrzymałem wiadomość SMS o braku wpłaty, mimo iż opłaciłem wszystkie faktury?
    Do takiej sytuacji może dojść ponieważ, informacje przypominające o zaległych należnościach  są wysyłane, jeżeli wpłata za fakturę nie wpłynęła w podanym terminie płatności na rachunek bankowy Orange. Jeśli chcesz mieć pewność, że Twoje faktury będą zawsze regulowane w terminie skorzystaj z polecenia zapłaty.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy mogę zobaczyć swoją fakturę i rachunek szczegółowy na stronie orange.pl?
    Tak. Po zalogowaniu się na portal, wybierz link Orange On-line. Wejdż w zakładkę płatności, a następnie w historię faktur (będziesz miał dostęp do ostatnich 12 faktur). Wybierz opcję pobierz klikając odnośnik przy danej fakturze, którą chcesz pobrać i wybierz z rozwijanej listy faktura i rachunek szczegółowy. Po wygenerowaniu rachunek będzie dostępny w sekcji dokumenty do pobrania. Plik z rachunkiem w formacie PDF możesz zapisać na swoim dysku.

    Klienci korzystający z ofert na kartę oraz mix nie mają możliwości pobrania rachunku szczegółowego na Orange On-line. Mogą oni sprawdzić swoje połączenia do 3 miesięcy wstecz korzystając z zakładki bieżące połączenia.

    Zamówiony w ten sposób obraz faktury i rachunek szczegółowy jest bezpłatny.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób mogę sprawdzić, czy nie zalegam z płatnościami za któryś z rachunków?
    Na każdej fakturze VAT po prawej stronie, obok pozycji 'Opłaty naliczone w okresie rozliczeniowym', znajdziesz informację na temat stanu konta, wynikającego z nieopłaconych faktur w pozycji 'Saldo PLN'.

    Informacje o saldzie Twojego konta sprwadzisz także dzwoniąc pod nr *500 (opłata zgodnie z cennikiem) i postępując zgodnie z informacjami na IVR lub logując się na Twoje konto na portalu Orange
    Czy te informacje okazały się przydatne?