Wybrany numer - prezenty na zawsze

DrukujEXPORTUJ PDF

W ramach usługi otrzymujesz w prezencie dodatkowy pakiet minut na rozmowy z wybranym numerem Orange lub stacjonarnym.

prezent na zawsze Wybrany Numer
 
opłata miesięczna 0 zł
 
liczba minut w ramach usługi 180
 
treść SMS-a włączającego usługę WN1 numer
 
treść SMS-a włączającego usługę
(gdy wybierzesz 2 razy lub więcej tę samą usługę)
WNn numer
 
treść SMS-a wyłączającego usługę REZ WN1
 
treść SMS-a wyłączającego usługę
(gdy rezygnujesz z 2-giej i kolejnych opcji tej usługi)
REZ WNn
 

Gdzie n - oznacza numer kolejnej opcji tej samej usługi, od 2 do 5. Numery w treści SMS-a należy podać w formacie 5xxxxxxxx (numer Orange) lub w formacie YYxxxxxxx ( numer stacjonarny, gdzie YY - to numer kierunkowy).

jak włączysz usługę

  • zadzwoń pod bezpłatny numer *500
  • wyślij SMS-a o treści podanej w tabeli powyżej pod numer 1221 (koszt SMS-a 20 gr)
  • wybierz zakładkę simteligent w swoim telefonie (koszt jak za wysłanie SMS-a 20 gr)

Usługa zostaje włączona następnego dnia po złożeniu zamówienia (jeśli wybierzesz ją przy zakupie oferty) lub z początkiem nowego okresu rozliczeniowego (jeśli włączysz usługę samodzielnie później).
180 minut na rozmowy z wybranym numerem Orange lub stacjonarnym do wykorzystania w każdym okresie rozliczeniowym.

jak wyłączyć usługę

Wyślij SMS-a o treści podanej w tabeli powyżej pod numer 1221 (koszt SMS-a 20 gr).

jak zmienić wybrany numer

Wyślij SMS-a o treści MOD WNn numer (gdzie numer oznacza nowy wybrany numer, a n - numer opcji tej samej usługi, np. 1, 2 lub 4) pod numer 1221 (koszt SMS-a 20 gr). Zmiana będzie obowiązywać od nowego okresu rozliczeniowego.

sprawdź, ile zostało

Aby sprawdzić, ile minut dostępnych w ramach usługi pozostało do wykorzystania, wyślij SMS-a o treści ILE PREZENTY pod numer 1331 (koszt SMS-a 20 gr).

informacje dodatkowe

  • Niewykorzystane w ramach usługi minuty z danego miesiąca wykorzystasz w następnym okresie rozliczeniowym.
  • Jeśli wybierzesz więcej niż jedną opcję tej usługi, to pakiet minut ze wszystkich opcji zsumuje się tylko wtedy, gdy wybierzesz w ramach usługi ten sam numer. W innym przypadku otrzymasz oddzielny pakiet minut na każdy wybrany numer.
  • Usługa nie działa na SMS-y i MMS-y oraz SMS-y i MMS- y specjalne. Usługa nie może być wykorzystana na połączenia z numerami specjalnymi, 501 80 80 80, *888, 501 800 800 oraz na połączenia realizowane w ramach usługi Rozmowa Konferencyjna i przekierowanie, które są naliczane zgodnie z cennikiem usług. Usługa nie działa także w roamingu.
  • Czy przy zmianie numeru w usłudze zostaną przeniesione niewykorzystane minuty z poprzedniego okresu rozliczeniowego?

    Tak. Jeżeli w poprzednim okresie rozliczeniowym nie wykorzystałeś wszystkich minut w usłudze zostaną one przeniesione i będziesz miał je do wykorzystania z nowym numerem.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jeśli nie wykorzystam pełnego pakietu złotówek w miesiącu to przepadają?

    Nie przepadną, ponieważ usługa objęta jest miesięcznym Kapitałem Złotówek. Oznacza to, że jeśli nie wykorzystasz wszystkich środków, będą one dostępne również w następnym okresie rozliczeniowym i możesz je wykorzystać przed bieżącym pakietem.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy usługa Wybrany Numer działa w święta?
    Tak. Usługa działa również w dni świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc).
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak sprawdzić stan minut do wykorzystania w usłudze?

    Aby sprawdzić, ile minut pozostało do wykorzystania na połączenia z wybranym numerem, należy wysłać SMS o treści ILE PREZENTY pod numer 1331 (standardowy koszt wysłania SMS-a).

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy mogę włączyć ten sam numer kilkukrotnie?

    Tak. Możesz podać kilkukrotnie ten sam numer lub różne numery. W przypadku wskazania tego samego numeru, przyznane pakiety minut skumulują się. 

    Usługę możesz włączyć maksymalnie tyle razy, ile przysługuje Ci Prezentów na zawsze. 

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy mogę włączyć więcej niż jeden Wybrany Numer?


    Możesz włączyć tą usługę maksymalnie tyle razy, ile przysługuje Ci Prezentów na zawsze w ramach posiadanego przez Ciebie planu taryfowego.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Kiedy usługa nie działa?


    Usługa nie działa na SMS-y i MMS-y oraz SMS-y i MMS-y specjalne. Usługa nie może być wykorzystana na połączenia z numerami specjalnymi, 501 80 80 80, *888, 501 800 800 oraz na połączenia realizowane w ramach usługi Rozmowa Konferencyjna i przekierowanie, które są naliczane zgodnie z cennikiem usług.
    Usługa nie działa także na połączenia wykonywane za granicą.

    Usługa działa natomiast jeśli dzwonisz z Polski na Wybrany Numer a osoba, która go użytkuje przebywa za granicą. Pamiętaj jednak, że osoba ta ponosi koszt połączenia przychodzącego w roamingu zgodnie z cennikiem operatora sieci, w której się znajduje.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób mogę sprawdzić numer wybrany w usłudze?

    Numer wybrany w usłudze sprawdzisz poprzez wysłanie SMS-a pod numer 1221 (opłata standardowa), w treści wpisujesz SPR WN1.
    Jeśli w ramach Prezentów na zawsze włączyłeś usługę wielokrotnie, to każdy kolejny numer sprawdzasz wpisując w treści SMS-a odpowiednio: SPR WN2, SPR WN3 itd.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak wyłączyć usługę Wybrany Numer?
    Możesz wyłączyć usługę poprzez:
    • wysłanie SMS-a o treści REZ WN1 pod numer 1221 (opłata za SMS zgodna z cennikiem).
      Jeśli włączyłeś więcej niż jeden Wybrany Numer i chcesz wyłączyć jeden z nich - w treści SMS-a wpisz odpowiednio REZ WN2, REZ WN3, itd. 
    • Orange Automatyczne Biuro Obsługi *500
    • Orange On-line


    Wyłączenie usługi następuje z końcem okresu rozliczeniowego.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak mogę zmienić numer w usłudze Wybrany Numer?

    Numer w usłudze możesz zmienić:

    • logując się do Orange On-line
    • dzwoniąc pod nr *500 (opłata zgodna z cennikiem)
    • wysyłając SMS pod nr 1221 (standardowy koszt wysłania SMS-a) o treści MOD WNz numer, gdzie:
      - ?z? to kolejna cyfra w zakresie od 1 do 4 (zgodnie z liczbą wybranych numerów w ramach prezentów)
      - ?numer" to numer telefonu w Orange lub stacjonarnego w formacie 9-cyfrowym, np. MOD WN1 5XXXXXXX lub MOD WN1 22XXXXXXX.

    Usługę Wybrany Numer możesz wybrać więcej niż jeden raz, przy zachowaniu maksymalnej liczby prezentów dostępnych dla Twojego planu taryfowego, np. jeśli masz plan taryfowy Orange Abonament 75 możesz wybrać 3 prezenty i może to być 3 x Wybrany Numer. Jeśli wybierzesz do usługi 3 różne numery telefonów to chcąc zmienić numer 2 w treści SMS-a wpisujesz WN2 XXXXXXXXX, jeśli zmieniasz pierwszy numer, to WN1 XXXXXXXXX.

    Pamiętaj, że zlecenie zmiany Wybranego Numeru wejdzie w życie wraz z początkiem najbliższego okresu rozliczeniowego na Twoim koncie abonenckim. Modyfikacja jest bezpłatna.

    Czy te informacje okazały się przydatne?