Twój Numer - Orange abonament, mix

DrukujEXPORTUJ PDF

Rozmawiaj za grosze z wybraną osobą w Orange lub dowolnym numerem stacjonarnym niezależnie od pory i dnia tygodnia - minuta kosztuje tylko 1 gr.

Usługę Twój Numer możesz kupić nawet 10 razy i tak tanio rozmawiać aż z 10 wybranymi numerami.
Możesz również 10 razy wybrać ten sam numer, a wtedy nie zabraknie Wam minut na naprawdę długie
i tanie rozmowy.

W ramach usługi minuty są wymienne na SMS-y i MMS-y do Orange.

usługa Twój Numer
 
  pierwszy wybrany numer każdy kolejny numer
 
opłata miesięczna 10 zł 10 zł
 
liczba minut / SMS / MMS
w ramach usługi
1000 min / 2000 SMS / 1000 MMS 1000 min / 2000 SMS / 1000 MMS
na każdy kolejny numer
 
cena minuty / SMS-a / MMS-a
w ramach usługi
1 gr / 0,5 gr / 1 gr 1 gr / 0,5 gr / 1 gr
 
treść SMS-a włączającego usługę TN1 numer1 TNn numer n
 

gdzie n - to kolejny wybrany numer w ramach usługi Twój Numer, od 1 do 10. Numery w treści SMS-a należy podać w formacie 5xxxxxxxx (numer Orange) lub w formacie YYxxxxxxx ( numer stacjonarny, gdzie YY - to numer kierunkowy).

jak włączysz usługę

  • przez internet w Orange On-line
  • wyślij odpowiedniego SMS-a pod numer 1331 (koszt SMS-a 20 gr)
  • zadzwoń pod bezpłatny numer *500
  • wybierz zakładkę simteligent w swoim telefonie (koszt jak za wysłanie SMS-a 20 gr)

Usługa zostanie włączona następnego dnia po złożeniu zamówienia.

jak wyłączysz usługę

Wyślij SMS-a o treści REZ TN1 (w przypadku pierwszego wybranego numeru) lub REZ TNn (gdzie n to kolejny wybrany numer, od 1 do 10) pod numer 1331 (koszt SMS-a 20 gr).

modyfikacja wybranego numeru

Aby zmodyfikować numer bądź numery (w przypadku posiadania kilku opcji usługi Twój Numer), każdorazowo wyślij SMS-a o treści MOD TNn numer (gdzie numer oznacza nowy wybrany numer, a n - numer zmienianej opcji usługi) pod numer 1331 (koszt SMS-a 20 gr).

Zmiana będzie obowiązywać od kolejnego dnia po złożeniu zamówienia.

jak sprawdzisz stan środków

  • wyślij SMS-a o treści ILE INNE pod numer 1331 (koszt SMS-a 20 gr)
  • zadzwoń pod bezpłatny numer *500

Stan środków z usługi Twój Numer jest prezentowany w złotówkach, a nie w minutach, SMS-ach czy MMS-ach.

Np. jeżeli pozostało Ci 2 zł z usługi Twój Numer, to możesz je wykorzystać na 200 minut, bądź 400 SMS-ów lub 200 MMS-ów.

Kapitał Złotówek

Niewykorzystane minuty z danego miesiąca wykorzystasz w następnym okresie rozliczeniowym.

informacje dodatkowe

Usługa nie działa na SMS-y i MMS-y specjalne, połączenia realizowane w ramach usługi Rozmowa Konferencyjna i Przekierowanie. Usługa nie działa również w roamingu. Usługa wyklucza się z usługą Zatrzymaj Czas.

dokumenty do pobrania

Regulamin promocji Mogą być Twoje z dnia 3.12.2009 PDF [172,90 KB]

pokaż pytania dotyczące:

  • Jak mogę zmienić numer w usłudze Twój Numer?

    Numer w usłudze możesz zmienić:

    • dzwoniąc pod nr *500 (opłata zgodna z cennikiem)
    • wysyłając SMS pod numer 1551 (opłata zgodna z cennikiem) o treści:

     MOD TNz numer

    gdzie:
    - "z" to cyfra kolejnego numeru włączanego w usłudze (od 1 do 10)
    - "numer" to numer telefonu w Orange lub numeru stacjonarnego w formacie 9-cyfrowym, który ma być aktywny w usłudze

    Np. MOD TN1 5XXXXXXX lub MOD TN1 22XXXXXXXW przypadku zlecenia aktywacji kolejnego numeru w usłudze komenda brzmi odpowiednio: MOD TN2 numer, MOD TN3 numer, itd.

    Pamiętaj, że usługa zacznie działać od następnego okresu rozliczeniowego po dacie zlecenia jej włączenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak mogę zmienić numer w usłudze Twój Numer?

    Numer w usłudze możesz zmienić:

    • dzwoniąc pod nr *500 (opłata zgodna z cennikiem)
    • wysyłając SMS o treści MOD TNz numer pod numer 1331 (opłata zgodna z cennikiem), gdzie:
      - "z" to cyfra kolejnego numeru włączanego w usłudze (od 1 do 10)
      - "numer" to numer telefonu w Orange lub numeru stacjonarnego w formacie 9-cyfrowym, na który numer w usłudze ma zostać zmieniony. Np. MOD TN1 5XXXXXXX lub MOD TN1 22XXXXXXXW przypadku zlecenia aktywacji kolejnego numeru w usłudze komenda brzmi odpowiednio: MOD TN2 numer, MOD TN3 numer, itd.

    Pamiętaj, że zlecenie zmiany Twojego Numeru wejdzie w życie następnego dnia po złożeniu zlecenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Na czym polega usługa Twój Numer?

    Dzięki usłudze Twój Numer otrzymujesz 1000 minut na rozmowy z wybranym numerem Orange lub numerem stacjonarnym. 1000 minut w pakiecie jest zamienne na 2000 SMS-ów lub 1000 MMS-ów do wybranego numeru Orange.

    W usłudze można włączyć kilka numerów (maksymalnie 10). Do każdego z numerów otrzymasz po 1000 minut w każdym okresie rozliczeniowym.

    Jeden numer w usłudze kosztuje 10 zł z VAT miesięcznie. Każdy kolejny również 10 zł z VAT.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Na czym polega usługa Twój Numer?

    Dzięki usłudze Twój Numer otrzymujesz 1000 minut na rozmowy z wybranym numerem Orange lub numerem stacjonarnym. 1000 minut w pakiecie jest zamienne na 2000 SMS-ów lub 1000 MMS-ów do wybranego numeru Orange.

    W usłudze można włączyć kilka numerów (maksymalnie 10). Do każdego z numerów otrzymasz po 1000 minut w każdym okresie rozliczeniowym.

    Jeden numer w usłudze kosztuje 10 zł z VAT miesięcznie. Każdy kolejny również 10 zł z VAT.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Ile wynosi opłata za usługę?

    Za jeden wybrany numer zapłacisz 10 zł. Jest to koszt dodatkowy, naliczany poza wybraną przez Ciebie kwotą abonamentu. W ramach usługi można włączyć maksymalnie 10 numerów (koszt każdego to 10 zł).

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Ile wynosi opłata za usługę?
    Jeden wybrany numer kosztuje miesięcznie 10 zł. W ramach usługi można włączyć maksymalnie 10 numerów (koszt każdego to 10 zł). Opłata za usługę to dodatkowy koszt do Twojego podstawowego abonamentu.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak wyłączyć usługę Twój Numer?

    W ofercie mix usługę możesz wyłączyć poprzez:

    • SMS o treści REZ TN1 pod numer 1551 (koszt wysłania SMS-a zgodny z cennikiem). W przypadku zlecenia wyłączenia kolejnej instancji usługi, komenda brzmi odpowiednio: REZ TN2, REZ TN3 itd.
    • Automatyczne Biuro Obsługi Klienta *500 (koszt zgodny z cennikiem)

    Pamietaj, że wyłączenie usługi Twój Numer następuje na koniec okresu rozliczeniowego.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak wyłączyć usługę Twój Numer?
    Usługę możesz wyłączyć poprzez:
    • SMS o treści REZ TN1 pod numer 1331 (koszt wysłania SMS-a zgodny z cennikiem). W przypadku zlecenia wyłączenia kolejnej instancji usługi, komenda brzmi odpowiednio: REZ TN2, REZ TN3 itd.
    • Automatyczne Biuro Obsługi Klienta *500 (koszt zgodny z cennikiem)

    Pamietaj, że wyłączenie usługi Twój Numer następuje na koniec okresu rozliczeniowego.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak włączyć usługę Twój Numer?
    • poprzez Automatyczne Biuro Obsługi Klienta *500 (opłata zgodna z cennikiem)
    • wysyłając SMS-a pod numer 1331 (standardowy koszt wysłania SMS-a) o treści TN1 numer
    • dzwoniąc do Orange Biura Obsługi Klienta *100 (opłata zgodna z cennikiem)

    Usługa dla telefonów ze standardowym abonamentem zacznie działać następnego dnia po złożeniu zlecenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak sprawdzić stan minut do wykorzystania w usłudze?

    Aby sprawdzić, ile minut pozostało do wykorzystania na połączenia z wybranym numerem, należy:

    • wysłać SMS o treści ILE INNE pod numer 1331 (standardowy koszt wysłania SMS-a)
    • dzwoniąc pod nr *200 lub *500 (opłata zgodna z cennikiem)
    • logując się na Orange On-line
    Czy te informacje okazały się przydatne?