Poczta Głosowa - telefonia stacjonarna

Dzięki usłudze Poczta Głosowa będziesz wiedział kto i kiedy próbował skontaktować się z Tobą w trakcie Twojej nieobecności.

Poczta Głosowa zastępuje automatyczną sekretarkę, pozwalając zachować przychodzące wiadomości w czasie, gdy nie będziesz mógł odebrać telefonu.

Poczta Głosowa została stworzona przede wszystkim dla Twojej wygody.
Dostosuj ustawienia Poczty Głosowej do Twoich indywidualnych potrzeb. Personalizację zrobisz poprzez menu Poczty Głosowej z Twojego telefonu lub kontaktując się z infolinią 510 100 100. Pozwoli to:

  • aktywować funkcję Poczta Głosowa SMS i otrzymywać SMS na wybrany przez Ciebie numer Orange z informacją o tym, że masz nową wiadomość w domowej Poczcie Głosowej,
  • ustawić godziny w jakich Poczta Głosowa ma Ciebie informować o nowych wiadomościach i próbach połączeń (standardowo w dni robocze poczta oddzwania pomiędzy godziną 7.00 a 22.00, a w weekendy pomiędzy 10.00 a 22.00),
  • ustawić czas, po którym Poczta Głosowa będzie się uruchamiać, gdy nie odbierzesz telefonu (standardowo jest to 25 sekund),
  • odsłuchać wiadomość z innego telefonu. Możesz to zrobić dzwoniąc pod numer telefonu domowego, po zgłoszeniu się poczty głosowej wciśnij gwiazdkę, a następnie cyfrę ”6”, po czym wprowadź kod dostępu (kod, który wybrałeś w trakcie aktywacji Poczty Głosowej),
  • dowiedzieć się również kto próbował się z Tobą połączyć, ale nie zostawił wiadomości.

Możesz także oddzwonić bezpośrednio z Poczty Głosowej do osoby, która pozostawiła dla Ciebie wiadomość (lub połączyła się z pocztą bez pozostawiania wiadomości). Wystarczy, że po odsłuchaniu wiadomości wybierzesz cyfrę "3". Opłata za połączenie realizowane w ramach oddzwonienia jest zgodna z Twoim Planem.

Zobacz podobne treści

Czy powyższe informacje są dla Ciebie wystarczające?