Usługi Specjalne

Usługi Specjalne

DrukujEXPORTUJ PDF

o usłudze

Usługi Specjalne zwane również Premium Rate (Usługi o Podwyższonej Opłacie) sprawiają, że telefon komórkowy staje się nie tylko narzędziem kontaktu ale również rozrywki i informacji.
Jeżeli chcesz ściągnąć na swoja komórkę: muzykę, dzwonki, tapety, loga, motywy, wygaszacze, animacje, gry albo chcesz wziąć udział w chatach, sondach, głosowaniach, konkursach, loteriach czy skorzystać z serwisów informacyjnych oraz wielu jeszcze innych to Usługi Specjalnie są właśnie dla Ciebie!

Dostawcą serwisów/treści może być nie tylko Operator. Częściej to właśnie inny podmiot (Dostawca) świadczy swoje usługi przy wykorzystaniu sieci Operatora (serwisy zewnętrzne). Łatwo to poznać, bowiem Dostawca umieszcza w wysyłanych wiadomościach swój podpis ew. odwołanie do regulaminu usługi, z której korzystasz. W przypadku usług świadczonych przez Orange wiadomość, którą otrzymasz na swoją komórkę, będzie podpisana przez Orange albo też jej treść odwoływała się będzie do regulaminu umieszczonego na stronie www.orange.pl.
Jeżeli nadawcą nie jest Orange, to łatwo możesz sprawdzić, kto nim jest w zakładce sprawdź dostawcę.

Usługi Specjalne świadczone są nie tylko przy pomocy najbardziej popularnych SMS-ów czy MMS-ów, ale także głosu - IVR oraz stron www dostępnych z telefonu komórkowego - WAP.

  • IVR to interaktywny serwis głosowy (Interactive Voice Response), z którego możesz skorzystać wybierając odpowiedni numer ze swojego telefonu komórkowego. Serwisy IVR charakteryzują się tym, że rozpoczynają się od *7 (opłata za każdą minutę) albo *4 (opłata za połączenie) i możesz z nich skorzystać tylko z telefonu komórkowego.
  • Odrebną kategorią są usługi audioteksowe świadczone na numeracji poprzedzonej prefiksem 70X, 80X (w sumie cały numer ma 9 cyfr). Usługi na tych numerach dostępne są zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych.
  • WAP zaś umożliwia korzystanie z usług specjalnych za pomocą protokołu WAP w Twoim telefonie komórkowym. Wchodząc na stronę np. m.orange.pl (lub wap.orange.pl) możesz ściągać tapetki, dzwonki i inne, klikając jedynie na wybranym obiekcie.

 

Tutaj możesz z łatwością odszukać Dostawcę usługi poprzez numer, na którym świadczony jest serwis i w razie potrzeby skontaktować się z nim.

Sprawdź Dostawcę_numery SMS_MMS_MO
Sprawdź Dostawcę numery głosowe IVR
Sprawdź Dostawcę subskrypcje MT

 

W przypadku, jeśli nie znalazłeś numeru na liście, napisz do nas na adres: reaguj_premium_rate@orange.com albo skontaktuj się z naszym Orange Biuro Obsługi Klienta:

  • *100, *600 - z telefonu Orange
  • 510 100 100 - w Polsce, z telefonu komórkowego innego operatora lub z telefonu stacjonarnego  
  • +48 510 100 100 - z zagranicy 
  • (22) 588 78 83 - faks 
  • e-mail: bok@orange.pl

opłaty za połączenia z wymienionymi numerami zgodnie z cennikiem operatora

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?