podłączenie routera Siemens 504AG

DrukujEXPORTUJ PDF
Router Siemens 504AG posiada oprogramowanie domyślnie przygotowane do usługi Orange Freedom. Jedyne ustawienia, jakie należy wprowadzić to login i hasło (zgodne z danymi na umowie). Jeśli pomimo prawidłowej konfiguracji nie możesz połączyć się z internetem koniecznie sprawdź stan diod na routerze.
Krok 1
Jeżeli na lampce ADSL jest światło migające przyczyną może być podpięcie mikrofiltra przed modem. Inną przyczyną może być brak włączonej usługi lub uszkodzenie lini abonenckiej.
Sprawdź przede wszystkim poprawność podłączenia zestawu. Jeśli zestaw został poprawnie podłączony, a nadal nie masz możliwości połączenia z internetem skontaktuj się z Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510100100 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie).
Krok 2

Jeżeli na lampce ADSL pali się światło stałe zrestartuj modem (wyłącz, włącz) i ponownie po paru minutach sprawdź czy jest dostępne połączenie.
Krok 3

Jeżeli usługa nadal nie działa, zresetuj router. Aby to zrobić wciśnij i przytrzymaj około 15 sekund przycisk reset znajdujący się w otworze na spodzie routera. Następnie otwórz panel konfiguracyjny, w pasku adresu przeglądarki internetowej wpisz adres 192.168.2.1 i wciśnij Enter. W kolejnym kroku wpisz hasło: "admin" w okienku, które się pojawi.

Następnie otwórz kolejno: Ustawienia zaawansowane -> Internet -> Połączenie internetowe wprowadź, zgodnie z danymi zawartymi na umowie, nazwę użytkownika np. DSL012345@orange.pl i dwukrotnie hasło a następnie naciśnij OK.

Krok 4
Jeśli w dalszym ciągu nie będzie połączenia skontaktuj się Orange Biurem Obsługi Klienta pod numerem *100 lub 510100100 (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie).
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?