Limit transferu danych

DrukujEXPORTUJ PDF

Limit transferu to graniczna liczba przesłanych i odebranych danych w danym okresie rozliczeniowym. Przekroczenie tego limitu może spowodować spowolnienie transferu danych nie oznacza to jednak, że będziesz ponosił dodatkowe opłaty związane z korzystaniem z internetu w Orange. Od nowego okresu rozliczeniowego prędkość z jaką wysyłasz i odbierasz dane wróci do pierwotnego stanu, czyli określonego w umowie, którą podpisałeś z Orange.
Poniżej znajdziesz informacje, jak sprawdzić lub na bieżąco kontrolować swój limit transmisji danych.

Krok 1

Zaloguj się na portalu orange.pl. Jeśli nie posiadasz jeszcze konta zarejestruj się.

Krok 2

Jeżeli nie masz jeszcze konta, na stronie rejestracji, podaj numer telefonu, z którego korzystasz w Orange Free. Na numer ten otrzymasz SMS z hasłem. Jeśli karta SIM umieszczona jest w modemie, odbierz SMS wykorzystując aplikację Orange Free.

Jeśli masz możliwość skorzystania z innego połączenia internetowego niż Orange Free możesz także włożyć kartę SIM do telefonu i korzystając z niego odczytać SMS z hasłem.

Krok 3

Po zarejestrowaniu się i zalogowaniu na portalu www.orange.pl, wejdź z górnego menu na zakładkę Obsługa Klienta, a następnie poniżej wybierz Orange On-line.
Na stronie Orange On-line wybierz z lewego menu opcję stan środków i pakietów a następnie dostępne środki, gdzie masz możliwość sprawdzenia dostępnego limitu transmisji danych.

Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?
  • Czy mogę zwiększyć limit transferu danych?

    Tak, po wyczerpaniu limitu możesz dokupić dodatkowe pakiety GB w Orange Free. Jest to usługa stworzona z myślą o klientach, którzy wyczerpali swój limit i potrzebują więcj GB.

    W ramach dodatkowych pakietów transferu danych dostępne są 3 opcje:

    • 0,5 GB w cenie 10 zł z VAT
    • 1 GB w cenie 15 zł z VAT
    • 2 GB w cenie 20 zł z VAT

    Usługę możesz włączyć:

    • wysyłając SMS-a pod numer 196 (koszt zgodny z cennikiem oferty z której korzystasz), w treści SMS wpisz AKT 0,5 GB lub AKT 1 GB, AKT 2 GB ? w zależności od pakietu, który wybierzesz.
    • logując się do Orange On-line
    • dzwoniąc do Orange Biura Obsługi klienta pod numer *100 lub 510100100 (koszt połączenia zgodny z cennikiem

    Możesz także skorzystac z innej możliwości. W momencie przekroczenia miesięcznej wartości danych otrzymasz SMS-a informującego, że przekroczyłeś swój limit danych. Jeśli chcesz nadal korzystać z internetu z niezmienioną prędkością w odpowiedzi na SMS o przekroczeniu limitu danych wyślij SMS o treści TAK a ograniczenie prędkości transmisji zostanie zdjęte.

    Możesz także włączyć usługę Cała Naprzód zanim skończy Ci się limit wysyłając SMS o treści AKT CN pod numer 921.

    Przy włączonej usłudze Cała Naprzód ograniczenie prędkości nie jest zakładane. Jednak po wykorzystaniu limitu miesięcznego przesyłane dane są płatne 0,05 zł za 1 MB.

    Czy te informacje okazały się przydatne?