Podłączenie Orange Free

DrukujEXPORTUJ PDF

Połączenie z internetem w Orange Free to możliwość swobodnego korzystania z internetu wszędzie tam, gdzie tego potrzebujesz. Poniżej znajdziesz klika wskazówek, jak poradzić sobie z instalacją modemu i uruchomieniem internetu oraz co zrobić w przypadku wystąpienia trudności.

Krok 1

Jeśli chcesz zainstalować oprogramowanie Orange Free w pierwszej kolejności upewnij się, że Twój komputer spełnia wymagania techniczne i systemowe. Wymagania te są podane na pudełku lub w dołączonej instrukcji. Sprawdź wersję systemu operacyjnego i zweryfikuj wymagania systemowe (np. dla Windows XP sprawdź, czy w systemie jest zainstalowany dodatek Service Pack 2).
Przed rozpoczęciem instalacji wyłącz także programy antywirusowe działające w systemie oraz działanie zapory systemu Windows (np. dla Windows Vista  wejdź w Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania -> Centrum Zabezpieczeń -> w zakładce Zarządzaj ustawieniami zabezpieczeń wybierz Zapora systemu Windows -> wyłącz zaporę)

 

Krok 2

Włóż płytę CD z programem Orange Free do napędu lub podłącz modem do portu USB komputera (dla modemów, w których instalacja programu odbywa się z modemu). Postępuj zgodnie z instrukcją - zainstaluj aplikację, a gdy na ekranie pojawi się odpowiednie polecenie - podłącz modem i uruchom ponownie komputer.

Krok 3

Pamiętaj, że na działanie aplikacji do korzystania z internetu może mieć wpływ wiele czynników np.

  • konfiguracja techniczna różnych urządzeń podłączonych do komputera
  • zainstalowane wcześniej oprogramowanie
  • tzw. wrogie oprogramowanie (wirusy, bomby czasowe i logiczne, robaki komputerowe)
  • wzajemny wpływ poszczególnych aplikacji na siebie
  • postępowanie niezgodne z instrukcją podczas instalacji, w szczególności brak zachowania kolejności opisanych kroków

 

Krok 4

Aby rozwiązać trudności związane z podłączeniem modemu na Twoim komputerze:

  • zastosuj się do wskazówek instrukcji dołączonej do modemu
  • w razie potrzeby skorzystaj z pomocy technicznej producenta modemu lub porad innych użytkowników na forach internetowych (link do forum)
  • zadzwoń do Orange Biura Obsługi Klienta ds. technicznych *800 z telefonu Orange lub 510 800 800 z telefonu stacjonarnego lub innego operatora (opłata zgodna z cennikiem operatora sieci, z której wykonywane jest połączenie)
Czy informacje zawarte w artykule okazały się przydatne?