Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Ciągłe rozłączanie Internetu

  •  

    Ciągłe rozłączanie Internetu (19.12.2010, 21:22)

    Mam probelem z e960 - co 10-15 minut rozłącza internet. Wszystkie dane z Flybox'a są poprawne, WAN, LAN, WLAN OK, a komputery co chwilę tracą internet. Pomaga reset. Jakieś pomysły ?

  •  

    Odp: Ciągłe rozłączanie Internetu (20.12.2010, 08:04)

    A jak masz ustowiony wybór 2G/3G? czy jest któraś z tych sieci wybrana na stałe? 

  •  

    Odp: Ciągłe rozłączanie Internetu (02.05.2011, 21:38)

    witam d
    to rozłączanie jest spowodowane
    sprzętem po prostu  jest do bani po jakimś czasie użytkowania
    posiadam taki router działał do puki gwarancja się nie skończyła
    potwierdzone rozłączanie 
    po przełożeniu do innego modemu działa ok
     ten router posiada  jeszcze dwóch moich znajomych
    i na trzy przypadki wszystkie identycznie się zachowują
    na początku po chwili  rozłączenia  sam łączy  automatycznie
    i później coraz częściej rozłącza
    Firma Huawei wie już o tym problemie ale nie znają przyczyny jeszcze
    niestety  dzwoniłem i potwierdzili problem
    kto posiada ten sprzęt niech odsyła dopóki jest jeszcze gwarancja
    i wymienią na nowy ewentualnie inny niech dają

  •  

    Odp: Ciągłe rozłączanie Internetu (17.05.2012, 21:13)

    Ja również mam ten sam problem.Co jakiś czas rozłącza mi internet i za parę minut znowu wszystko działa (albo do czasu zresetowania routera)Jest to naprawdę irytujące, często muszę coś szybko sprawdzić a nie mam czasu na sterczenie nad routerem i modlenie się żeby łaskawie zaczął chodzić :(
    Jest już jakieś rozwiązanie na to czy tylko i wyłącznie serwis ??Bo nie uśmiecha mi się być 2-3 tygodnie bez neta

aktualnie na forum znajduje się 534 gości i 1 zalogowanych użytkowników