Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (07.02.2014, 15:30)

    Witam


    Jeśli nie macie żadnych problemów z tabletem nie polecam instalowania aktualizacji! Od listopada żadnych problemów z ładowaniem mimo niby wadliwej serii z numerem zaczynającym się na 1. Po aktualizacji tablet włączyć się nie chce.
    Dzwoniłam do Pentagram i od razu usłyszałam, żebym oddała na gwarancję, tylko nie do Orange, a do Pentagram.
    Ludzie co Orange jest winne, że tablet Pentagram nie działa.
    Pretensje można mieć tylko do firmy Pentagram. Oni stworzyli to dzieło techniki.
    Wejdźcie na ich stronę i reklamujcie.

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (07.02.2014, 15:36)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam. Mam pytanie, czy mogę oddać tablet na gwarancję (wada seryjna), tylko jest mały problem po podczas otwierania tableta wypadł mi plasticzek który był na guzikach od włączania i regulacji dźwięku. Czy ktoś może wie czy bez tej części "Orange" przyjmie tablet na gwarancje? 




    Moim zdaniem przyjąć nie powinni, odkąd to w granicach normalnego użytkowania jest otwieranie tabletu?

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (07.02.2014, 19:19)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam


    Jeśli nie macie żadnych problemów z tabletem nie polecam instalowania aktualizacji! Od listopada żadnych problemów z ładowaniem mimo niby wadliwej serii z numerem zaczynającym się na 1. Po aktualizacji tablet włączyć się nie chce.
    Dzwoniłam do Pentagram i od razu usłyszałam, żebym oddała na gwarancję, tylko nie do Orange, a do Pentagram.
    Ludzie co Orange jest winne, że tablet Pentagram nie działa.
    Pretensje można mieć tylko do firmy Pentagram. Oni stworzyli to dzieło techniki.

    Wejdźcie na ich stronę i reklamujcie.


    A to mamy do Orange że ma nas tam gdzie słońce nie dochodzi....
    To Orange sprzedał wadliwy produkt....i odsyłanie do serwisu Pentagrama jest im na rękę.
    Najłatwiej być tylko pośrednikiem  i nie ponosić żadnej odpowiedzialności.
    Orange jako potentat ma większe szanse by wywrzeć na producenta akcje wymiany na towar bez wad...ale juz wiemy gdzie nas mają.....
    Czyżby trolowali tu ukryci moderatorzy...
    Nie dajcie się zbyć ...wadliwy towar reklamować w salonach Orange...i żądać rekompensaty za czas sprzętu w serwisie....
    W jedności siła...

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (08.02.2014, 15:47)

    to jest odpowiedź na post:



    To żeś zapakował igłę w mikrofon - od spodu wszystko jest opisane :S (został ci do zapchania jeszcze głośnik)
    Prawie jak rosyjscy naukowcy, którzy odkryli nerw łączący oko z d.pą.

    Potwierdzam sposób ze zdjęciem obudowy. Wystarczy pazurem lub kostką gitarową podważyć plastykową uszczelkę wokół ekranu lekko odpychając obudowę. Potem wystarczy użyć oryginalnej ładowarki od tabletu i za pomocą dwóch miedzianych drucików podłączyć do odpowiednich styków przy baterii. Czerwony jest w środku wtyczki zasilającej a czarny po zewnętrznej. wystarczy ok 30 sek. i można podłączyć ładowarkę do gniazda w tablecie. Zostawić żeby się podładowała bateria na ok 30 min i można złożyć całość.
    Zaoszczędzicie sobie nerwów a serwisowi i infolinii kłopotu.




    Potwierdzam. Po pozyskaniu tabletu z serwisu działał do pierwszego rozładowania. Pomogła "defibrylacja". 


    Orange powinno ponieść jakieś konsekwencje za nabijanie w butelkę. Może znowu reklamacja? Kolejna? 

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (10.02.2014, 14:02)

    Witam
    Ja pi pierwszej naprawie gwarancyjnej otrzymałem tablet w dniu 18 styczeń (tablet poszedł do naprawy przed Wigilią). Dodzwonić się do serwisu nie mogłem,  ale kontakt droga e-mailowa był dobry. Co to tabletu to mam go tak jak pisałem od 18 stycznia , póki co działa jak należy, zrobiłem aktualizacje , po ciężkich bojach z pobieraniem jej, ale przyznaje że działa, oby tak dalej. A tablet rozładowuje zawsze do końca. Tylko żeby ta bateria działała dłużej niż ok 3 godziny.

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (11.02.2014, 18:39)

    Witam. Również skusiłem się na tą cholerną promocję. Wziąłem Xperie E i Pentagram TAB 7.6. Telefon działa jak powinien, zaś tablet.. co tu dużo mówić - poszedł tego samego dnia do reklamacji (22.12). Nie działał ekran dotykowy. Następnego dnia dostałem telefon od Orange, że tablet wysyłają do serwisu i że już nawet nie chce się włączyć. W serwisie poleżał ponad miesiąc. Dostałem go ponownie na początku lutego chyba. Odebrałem - działał. Jednak po 15-20 minutach użytkowania ekran znów nie reagował na dotyk. Później działał około 3-4 minut i z pół godziny dalej był głuchy. Wysłałem na kolejną reklamacje. Dziś odebrałem i to samo! Znów tablet podziałał z 15 minut i ekran nadal nie działa. I co ? Mam tak oddawać go w kółko do reklamacji ? Umowa podpisana dwa miesiące temu bez mała a tablet do tej pory nie jest w stanie funkcjonować. Nigdy więcej żadnych umów z Orange. Strata czasu, nerwów i pieniędzy.

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (11.02.2014, 21:07)

    miałam o samo co wy. nawet 2 razy oddawałam ten tablet do serwisu. pierwszy raz działał mi tylko przez pare minut, a potem wyłączył się. potem, gdy go oddałam dali mi nowy i działał może przez miesiąc, aż znów się wyłączył i nie chciał się włączyć. 

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (11.02.2014, 23:09)

    Witam.
    Szanowni abonenci Orange zrobieni na szaro w promocji tabletów Tab 7,6 oto wykładnia Orange na złożoną reklamację:


    "W odpowiedzi na otrzymane zgłoszenie z dnia xx.02.2014 r. informuję, że przedłużając Umowę w sieci Orange zawarła Pani dwie Umowy: umowę kupna- sprzedaży dotyczącą sprzętu oraz umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawierana jest przez osobę upoważnioną przez Operatora. Natomiast umowa kupna- sprzedaży zawierana jest przez Autoryzowanych Sprzedawców we własnym imieniu. Orange Polska S.A., ponosi odpowiedzialność wyłącznie za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usługi. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady użytkowanego sprzętu. Problem z nieprawidłowym działaniem tego urządzenia nie wpływa na bieg oraz warunki Umowy, a tym samym nie zwalnia z ponoszenia opłat. Wyjaśniam, że przez cały czas jesteśmy gotowi świadczyć usługi telekomunikacyjne i umożliwiamy korzystanie z naszych usług.

    Orange Polska S.A. nie jest gwarantem, ani sprzedawcą Pani telefonu SONY C1905 XPERIA M oraz urządzenia PENTAGRAM P5346 TAB7.6 DUALCORE(Salon Partnera Orange) - zatem nie jesteśmy stroną w zgłoszonej reklamacji. Sposób obsługi, reklamacji towaru, przez punkty naszych Autoryzowanych Przedstawicieli jest niezależny odOrange Polska S.A. Dokonują oni sprzedaży towarów we własnym imieniu. W związku z powyższym, wszelkie roszczenia wynikające ze sposobu przyjęcia reklamacji towaru i jego reklamacji powinny być kierowane i rozpatrywane przez te Punkty"



    Czyli już wiemy jak to działa.....mamy cię podpisałeś umowę na usługi z Orange ale już sprzęt to wina Józka Kowalskiego który ci go sprzedał (sorki dla wszystkich Józków K) tylko dlaczego telefon ma SIMLOCK ORANGE.....

     W dalszej części korespondencji czytam:



    " Jesteśmy podmiotem świadczącym usługi telekomunikacyjne. Nie prowadzimy serwisu urządzeń
    i nie posiadamy kompetencji w orzekaniu o ich usterkach. W przypadku, gdy wadliwy towar został dostarczony do serwisu w celu dokonania naprawy, odpowiedzialność za terminowość i jakość obsługi serwisowej ponosi gwarant. Zastrzeżenia Klienta, dotyczące wykonywanych usług serwisowych, powinny być adresowane do serwisu, który dokonywał naprawy, lub do właściwego przedstawicielstwa producenta"


    Jak to się ma do słów Pana Wojciecha Jabczyńskiego rzecznika prasowego Orange który w artykule:

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,15242696,Ile_dziala_tablet_za_1_zl_sprzedany_przez_Orange.html
    Stwierdza.....
    "Po pierwszych zgłoszeniach od klientów o tym, że tablet sprawia problemy, Orange przeprowadziło ponowne testy sprzętu i nie odnotowało nieprawidłowości."

    Czyli robią nas w jajo na cacy....



    Wnioski:
    -składać reklamacje do orange niech się tam pocą odpisując....
    A może próbować rozwiązać umowy....
    Działać składać skargi do rzecznika praw konsumenta itp...
    Nie odpuszczać ........
    Pozdrawiam.
    A

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (12.02.2014, 22:52)

    Wyszła aktualizacja w której chyba w końcu to poprawili, jeszcze nie wiem co i jak bo po niej tablet mi się zaciął na ekranie startowym i teraz nie odpowiada....
    A problem faktycznie dziwny z tym ładowaniem, mi lądował normalnie, ale tylko w sytuacji gdy był rozładowany do 0, gdy próbowałem go podładować w trakcie to pisało ładowanie ale zamiast % wzrastać to spadały :DD Nowy system ładowania - wsteczny xD



    "
    Oprogramowanie v.1.1 dla Pentagram TAB 7.6 [P 5346]
    Aktualizacja OTA (przez internet)
    Lista zmian w oprogramowaniu 20140115_v1.1 OTA: - Poprawiona obsługa obwodu ładowania. Zoptymalizowano proces ładowania i uruchamiania urządzenia. - Poprawiony bootscreen. Dodany plik graficzny z nazwą modelu. - Optymalizacja wyświetlania animacji ładowania baterii - podczas ładowania wyłączonego urządzenia.  
    Uwaga! Aktualizacja przeznaczona jest dla urządzeń z numerem seryjnym zaczynającym się od cyfry 1.
    Na przykład : 111353460000001
    "



    Tu link do tego: http://www.pentagram.pl/nowosci/aktualizacja-ota-dla-tab-7-dot-6

    A i orange chyba tak często dostawało reklamacje tego tableta, że nawet postarali się o SMS'a na mój telefon o tym, że aktualizacja do tableta dostępna :D

  •  

    Odp: Pentagram TAB 7.6 - wada seryjna (13.02.2014, 08:27)

    Witam.
    Mnie tez wczoraj rozbawili do łez tym SMS-em.....aktualizacja tylko kurna mój tablet od 5 tygodni w serwisie.....
    Tablet jest ewidentnie skopany od strony obsługi baterii...
    Polecam sprawdzenie ładowania podczas gdy do tabletu podłączony jest np.pendrive lub modem 3G.....
    tablet mimo podpiętej załączonej w zestawie ładowarki rozładowuje baterię....jest to ewidentna usterka uniemożliwiająca korzystanie z urządzenia.
    Nie podawać się....reklamować do skutku.
    Pozdrawiam.
    A

aktualnie na forum znajduje się 953 gości i 20 zalogowanych użytkowników