UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje?

  •  

    Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (16.10.2013, 07:11)

    Może mi ktoś łaskawie wskazać, gdzie "leżą" cenniki połączeń dla abonamentowców? W stosownej zakładce nie ma NIC. Tylko same regulaminy. Ewentualnie ktoś może napisze, ile kosztuje w naszej wspaniałej sieci minuta np. do Hiszpanii na komórkę.


    Dziękuję

  •  

    Odp: Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (16.10.2013, 08:09)

    A tutaj cenników nie ma ?
     
    Nie doczytałem, że chodzi o rozmowy z Polski , jaki masz abo ? 

  •  

    Odp: Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (16.10.2013, 16:29)

    Smart Plan Multi 129zł.

  •  

    Odp: Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (16.10.2013, 16:48)

    Chyba chodziło Ci o to , było dobrze ukryte :)

  •  

    Odp: Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (19.10.2013, 23:42)

    Dzięki Ci bardzo. Już się dowiedziałem. 2,89zł za minutę. Ślicznie.

  •  

    Odp: Koszt połączeń w UE (z Polski) - cennik - gdzie się znajduje? (10.02.2014, 20:56)

    też szukałam na zabój, i gdyby nie powyższe posty , to bym nie znalazła...


    i to ma być czytelna strona internetowa?? bądź zawierająca potrzebne (PODSTAWOWE!) informacje???


    nie wygląda. a może i z pozoru wygląda, ale w praktyce- jak widać jest inaczej.


    no chybaże to celowo ukryte. wkońcu nie myśląc o kosztach, więcej się pewnie wydzwoni..ale czy tak powinna wyglądać współpraca z klientami??? pozorne zyski, ale do czasu.


    Tak więc moja uwaga techniczna dla firmy Orange (nie wiem czy jest inne miejsce może na uwagi klientów? pewnie i tak się nie doszukam więc napiszę tu wrazie czego) - polecam założyc przejrzystą, normalną ZAKŁADKĘ z CENNIKAMI.


    Pozdrawiam,
    Z poważaniem,
    M.


    P.S. I oczywiście dziękuję przedmówcą, bo dzięki nim, poznałam cennik rozmów międzynarodowych. I widzę, że nie poszaleję z dzwonieniem, ale lepiej wiedzieć za ile się gada, niż nie wiedzieć i potem niemiło się zaskoczyć i rzucić telefonem i więcej nie zadzownić :P

aktualnie na forum znajduje się 1067 gości i 26 zalogowanych użytkowników