UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Doładowanie konta po terminie

  •  

    Doładowanie konta po terminie (27.09.2013, 17:45)

    Witam, mam obecnie na karcie 50 zł, mam ostantie 3 dni na doładowanie, zawsze doładowauje za 25 i nie ma problemu, ale co się stanie po tych 3 dniach jak nie doładuję konta ? stracę te 50 zł ? czy jak bo w ciągu tych 3 dni to wszystko ok jak doładuje to rozumiem, ale po tych 3 ostatnich dniach jak minie termin na doładowanie to co strace środki ?

  •  

    Odp: Doładowanie konta po terminie (27.09.2013, 18:09)

    to jest odpowiedź na post:

    Witam, mam obecnie na karcie 50 zł, mam ostantie 3 dni na doładowanie, zawsze doładowauje za 25 i nie ma problemu, ale co się stanie po tych 3 dniach jak nie doładuję konta ? stracę te 50 zł ? czy jak bo w ciągu tych 3 dni to wszystko ok jak doładuje to rozumiem, ale po tych 3 ostatnich dniach jak minie termin na doładowanie to co strace środki ?



    Możesz przedłużyć ważność konta w ramach promocji Konto ważne rok wysyłając START pod nr 8002. Promocja niedostępna w Zetafonie i Minutofonie, promocję wykluczają również niektóre pakiety promocyjne.

    Jeżeli utracisz ważność konta, środki zostaną zablokowane i w ciągu 7 dni, jak doładujesz konto, możesz je odzyskać w ramach Gwarancji zwrotu. Po 7 dniach, jeżeli nie doładujesz konta, środki przepadają.

aktualnie na forum znajduje się 1469 gości i 2 zalogowanych użytkowników