Utrudnienia w działaniu Forumzwiń

W związku z przebudową struktury Forum mogą pojawić się przejściowe problemy z jego działaniem. Za utrudnienia przepraszamy. Jednocześnie prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

wątek został zamknięty

Kontakt z konsultantem

  •  

    Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:13)

    Witam, proszę mnie uświadomić gdzie mam zadzwonić abym mogła skontaktować się z konsultantem. Dzwoniąc na infolinie nie podają jaki mam wybrać numer abym się skontaktowała bezpośrednio z konsultantem.
     

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:19)

    Tu masz kontakt 

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:23)

    No tak tą stronę to ja już znalazłam ale chodzi mi o to ze dzwoniąc pod każdy numer mam kilka opcji do wyboru ale nie bezpośrednie połączenie z konsultantem
     

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:26)

    A jaka usługa ?  

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:27)

    Chcę wyłączyć pakiet orange world
     

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:29)

    Od razu mówię że poprzez smsa nie da rady bo wyskakuje mi info ze usługa jest niedostępna a jednak jest dostępna bo mi doliczają 10zł do abonamentu - nie wiem jakim cudem bo ja jej nie aktywowałam, w umowie też nie ma o tym wzmianki

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:35)

     Aby zrezygnować z pakietu Orange World należy wysłać SMS o treści REZ PAKOW pod nr 2525 bądź 351 w przypadku ofert: Smart Plan Multi, Smart Plan Halo, Smart Plan Mix, Delfin w Orange, Pelikan w Orange, Pantera w Orange (abonament) oraz Delfin w Orange, Pelikan w Orange, Pantera w Orange (mix) * koszt SMS zgodny z Twoim planem taryfowym TUTAJ

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:39)

    Nie lepiej wyłączyć usługę na Orange On-line - zakładka usługi?

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:40)

    To nie takie proste, bo przychodzi mi zwrotny sms że ten pakiet jest niedostępny ale jakimś cudem płacę za to

  •  

    Odp: Kontakt z konsultantem (02.10.2013, 17:45)

    No wchodzę w zakładkę usługi i gdzie tam jest możliwość wyłączenia tego pakietu? Bo mam tylko info że jak chce dokonać autoryzacji to mam wcisnąć przycisk "SMS" i przyjdzie na mój numer kod służący do zatwierdzenia autoryzacji

aktualnie na forum znajduje się 538 gości i 25 zalogowanych użytkowników