UWAGA!zwiń

Uwaga na fałszywe wiadomości e-mail ? hakerzy podszywają się pod Orange Polska

Odnotowaliśmy przypadki dostarczania wiadomości e-mail dotyczących faktury od nadawcy podszywającego się pod Orange Polska. Informacje o tym, jak rozpoznać fałszywą wiadomość i jak chronić się przed działaniem oszustów, znajdziesz na www.cert.orange.pl. Sprawa nie wymaga zgłoszenia do Orange.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Zamówienie telefonu ze sklepu online

  •  

    Zamówienie telefonu ze sklepu online (17.09.2013, 16:13)


    Witam 
    Zamówiłem wczoraj telefon Windows Phone 8S by HTC w ramach przejścia z karty na abonament. Wszystko poszło ładnie, zweryfikowałem numer kodem, który przyszedł sms-em. Wypełniłem wszystkie dane. Dostałem numer zamówienia i nr aktywacyjny. Nie wiem czemu nic nie przyszło na maila, ale skoro mogłem sprawdzić status na stronie orange.pl, to się tym nie przejmowałem. 
    Po kilku godzinach status zmienił się z "nowe" na "weryfikacja ręczna". W pomocy jest napisane, iż taka weryfikacja trwa 24h. Owszem trwała. 
    Ku mojemu zdziwieniu, dzisiaj status zamówienia to "zakończone". Nie dostałem telefonu, nie dostałem informacji na maila. 
    Co oznacza ten status? Czy to oznacza, że telefon został wysłany?

  •  

    Odp: Zamówienie telefonu ze sklepu online (18.09.2013, 18:27)

    To samo mnie interesuje. 
    Złożylam zamówienie już 4 września i dziś status zmienił się na zakończone a ani żadnego maila, ani telefonu. Dosłownie nic. Wcześniej był status bardzo długo, że zamówienie skompletowane i przekazane do weryfikacji. 
    Co mam teraz zrobić? 

  •  

    Odp: Zamówienie telefonu ze sklepu online (20.09.2013, 15:47)

    Czy dostałeś jakąś informację? 

aktualnie na forum znajduje się 596 gości i 3 zalogowanych użytkowników