Kontakt do moderatorówzwiń

Prosimy o zapoznanie się z tym wątkiem, przed wysłaniem maila do moderatorów.

Ranking użytkowników z ostatnich 30 dni.

więcej

szukaj na forum

forum

tu znajdziesz odpowiedzi na pytania i wymienisz się doświadczeniem

Umowa podpisana a telefon milczy

  •  

    Umowa podpisana a telefon milczy (14.08.2013, 13:59)

    Mniej więcej miesiąc temu podpisałam umowę w salonie Orange na świadczenie usług telekomunikacyjnych a dokładniej na telefon stacjonarny. Wszystko poszło pięknie i sprawnie a telefon miał działać już po 3 dniach. Myślę sobie "kurcze jednak w Polsce coś się zmienia na lepsze". I na tej obietnicy się skończyło. Umowa to była czysta formalność, przejście od innego operatora sprawiło iż nie potrzeba było wizyty techników, którzy podłączyliby łącze, mimo to telefon nadal nie działa. Wykonałm już co najmniej 5 telefonów do BOK Orange gdzie miłe Panie informowały mnie, że już jutro ktoś się tym zajmie. I to również nie pomogło. Obawiam się iż będę zmuszona odstąpić od umowy, która de facto na dobre się jeszcze nie rozpoczęła. I nie omieszkam każdemu odradzić korzystania z usług tego operatora.

  •  

    Odp: Umowa podpisana a telefon milczy (14.08.2013, 17:40)

    Tą umowę podpisałeś na przejście od innego operatora czy czy na nowy nr, bo nie do końca zrozumiałem z treści posta? A jedna i druga opcje różnią się dość sporo jeśli chodzi o realizację.

  •  

    Odp: Umowa podpisana a telefon milczy (27.09.2013, 02:26)

    mam również podobny problem pomimo podpisania umowy na telefon stacjonarny dla szkoły i informacji że uruchomienie numeru nastąpi w ciągu 24 godzin nadal telefon milczy co jest dla nas wielkim problemem.Telefon był przeniesiony z innej firmy cesji dokonaliśmy już w sierpniu

  •  

    Odp: Umowa podpisana a telefon milczy (27.09.2013, 07:44)

    @andrzej1277:
    Prześlij proszę dane z umowy wraz z jej numerem na adres moderatorów :  forum.orange@orange.com, postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sprawy.

    Pozdrawiam,
    Rafał

    Ps. W treści maila wklej link do tego wątku na forum.

  •  

    Odp: Umowa podpisana a telefon milczy (23.11.2013, 11:44)

    Witam chcę tylko powiedzieć tyle ......
    w lutym 2013r podpisaliśmy umowę o przeniesienie numeru do ORANGE z netii i nie wiem jaki jest tu problem skoro do dnia dzisiejszego numer nie został przeniesiony ??!! co tam robią to ja nie wiem składałam już kilka reklamacji byłam już w kilku punktach obsługi nawet osobiście przyjechał jakiś pan z ORANGE do domu aby przeprosić i podpisać nową umowę i miało być załatwione a było to w lipcu. we wrześniu znowu udałam się do salonu aby złożyć reklamację i do dnia dzisiejszego NIC. jestem bombardowana ofertami telefonicznymi przynajmniej raz w tygodniu ale jak mówię w jakiej jestem sytuacji to nikt nic w tej sprawie nie robi!!!!!!!! mam dość już ORANGE i całej tej sytuacji olewają klienta i tyle ale spokojnie umowy się skończą i ORANGE też pozdrawiam

  •  

    Odp: Umowa podpisana a telefon milczy (23.11.2013, 11:46)

    aha dodam też że będę tą sprawę opisywać wszędzie gdzie się da bo to trwa za długo a kontakty z konsultantami i wizyty w salonach sprzedaży od lutego nic nie dają ale raz w tygodniu telefony są ale nie wiem po co??????!!!!!!!

aktualnie na forum znajduje się 1032 gości i 20 zalogowanych użytkowników